گوگل ads چیست

سلام به سئو بلک خوش آمدید. با هم در این مقاله درباره گوگل ads چیست میپردازیم.

گوگل ads چیست

در پاسخ به google ads چیست یا google adwords چیست و adwords چیست
بایستی گفت Google Ads یا به اصطلاح قدیمی آن Google Adwords، که به فارسی تبلیغات در گوگل ترجمه شده است،
یکی از گزینه‌های بازاریابی اینترنتی است. این تبلیغ شما را قادر می‌سازد
خدمت یا محصول خود را در بالای صفحه‌های نتایج جستجو در گوگل قرار دهید.
با بودجه‌ای که در این تبلیغ صرف می‌شود، به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغ صورت می‌گیرد،
هزینه تعریف شده از اعتبار حساب گوگل شما کسر خواهد شد.
سیستم گوگل ادز همانند یک سیستم مزایده بزرگ عمل می‌کند که در آن تبلیغ‌کنندگان برای به‌دست آوردن
جایگاه‌های تبلیغاتی مناسب با هم به رقابت می‌پردازند از این رو پیشنهاد می شود
از یک متخصص گوگل ادز در این خصوص استفاده کنید.حال که با ادورز چیست آشنا شدید

حال که با مفهوم گوگل ادز چیست آشنا شده اید باید به این نکته اشاره کنیم
که صاحبان کسب‌و‌کارها در برخی از موارد به نتایج سریع‌تری نیاز دارند
و این موضوع تنها به‌کمک تبلیغ در گوگل قابل دستیابی است.

نحوه فعالسازی گوگل ادوردز

در صورتی که از دانش کافی برای فعالسازی گوگل ادوردز برخوردار هستید
می توانید خودتان با ساخت اکانت اقدام به این کار نمایید در غیر اینصورت می توانید
با کمک گرفتن از آژانس های مجری تبلیغات در گوگل با خیال راحت تبلیغات خود را فعال نمایید.

گوگل ads چیست

گوگل ادوردز چیست؟

گوگل ادوردز یا گوگل ادز سیستم تبلیغاتی شرکت گوگل است که در آن تبلیغ کنندگان از طریق سایت ها
و ابزارهای مختلف گوگل، تبلیغات خود را به رویت مشتریان می رسانند.
معروفترین شکل تبلیغات ادوردز، تبلیغات در موتور جستجوی گوگل است.
در این روش تبلیغ دهنده عبارات یا کلمات کلیدی مورد نظر خود را در گوگل ادوردز وارد می‌کند
تا تبلیغاتش برای کسانی که این عبارات را جستجو می کنند نشان داده شود.
تبلیغ کننده همچنین برای هر کلیک هزینه‌ای را وارد می‌کند، برای جستجوی یک کلمه کلیدی،
گوگل از بین پیشنهادهای مختلف تبلیغ دهندگان، بر اساس ضوابطی خاص برخی از تبلیغ ها رو انتخاب
و به کاربران نشان می دهد. در ادامه این ضوابط را بررسی خواهیم کرد.

مختص شما:  الگوریتم های گوگل چیست؟

آیا گوگل ادز کارساز و موثر است؟

در صورتی که تبلیغات گوگل ادز به درستی تنظیم، راه اندازی و مدیریت شوند در بیشتر کسب و کارها می‌تواند
مفید و کارساز باشد. انتخاب کلمات کلیدی درست، تنظیم هزینه درست برای کلمات، تنظیمات صحیح برای هدف
قرار دادن صحیح کاربران هدف، نوشتن تبلیغات جذاب و هدفمند، انتقال صحیح کاربران به صفحات سایت
و در نهایت سیاست درست و هدفمند در سایت برای جذب کاربران از جمله مواردی هستند که می توانند
تاثیر مستقیمی بر تاثیرگذار بودن تبلیغات ادوردز داشته باشند.
متاسفانه برخی از افراد به دلیل اطلاعات کم استفاده نادرستی از ادوردز می کنند و به این نتیجه می رسند
که این تبلیغات به صرفه نیست. استفاده از راهنمایی های یک مشاور تبلیغاتی ادوردز می تواند نظر این افراد را به کلی تغییر دهد.

هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز چقدر است؟

ایجاد اکانت گوگل ادوردز رایگان است و برای نمایش تبلیغات در گوگل هیچ هزینه ای پرداخت نمی‌کنید
و تنها به ازای کلیک بر روی تبلیغات هزینه پرداخت می‌کنید. هزینه کلیک برای هر کلمه کلیدی (CPC)
در کسب و کارهای مختلف، متفاوت است. در واقع این پیشنهادهای رقبای شماست
که هزینه کلیک برای یک کلمه کلیدی را مشخص می کند. هر چقدر سود حاصل از جذب کاربری
که آن کلمه را جستجو کرده است بالاتر باشد رقیب شما پیشنهاد بالاتری خواهد داد
و شما هم برای اینکه در مزایده برنده شوید مجبور خواهید شد پیشنهادی بالاتر از رقیبتان دهید.

چگونه می توان در گوگل ادوردز تبلیغ کرد؟

برای تبلیغ در گوگل ادوردز ابتدا باید کار با سیستم گوگل ادوردز را یاد بگیرید. آموزش گوگل ادوردز

مختص شما:  چه الگوریتم های سایت ها را جریمه میکند؟

پس از یادگیری ادوردز شما می توانید یک حساب ادوردز بسازید و سپس با استفاده از دانش خودتان
و همچنین استفاده از خدمات شارژ ادوردز جی ادز به تبلیغات بپردازید. همچنین در صورتی که تمایل
به یادگیری گوگل ادوردز ندارید و یا وقت کافی برای مدیریت تبلیغات ادوردز ندارید،
می‌توانید با سفارش اکانت مدیریت شده گوگل، مدیریت تبلیغات گوگل خود را برونسپاری کنید
و تنها با دسترسی مستقیم به عملکرد تبلیغات‌تان نظارت کنید.

چگونه می‌توان در مزایده گوگل شرکت کرد؟

زمانی که تبلیغات و کلمات کلیدی مربوطه را در اکانت گوگل ادوردز خود ثبت کردید،
برای شرکت در مزایده گوگل واجد شرایط خواهید بود. حداکثر هزینه به ازای کلیکی
که تبلیغ دهندگان پیشنهاد می‌کنند (maximum bid) و امتیاز کیفیت (Quality Score)
تبلیغات آنها نقش مهمی در نتیجه مزایده دارد.

مزایده های گوگل چند بار برگزار می‌شود؟

زمانی که فردی در گوگل جستجویی انجام می‌دهد، موتور جستجوی گوگل این درخواست
را پردازش و مزایده ای را اجرا می‌کند تا موقعیت تبلیغات و مبلغ پرداختی هر تبلیغ کننده را مشخص کند.

با توجه به جستجوهای بسیاری که در گوگل انجام می‌شود، می‌توان گفت که میلیاردها مزایده
در هر ماه برگزار می‌شود. در نتیجه این مزایده هاست که کاربران می‌توانند تبلیغات مرتبطی
که به دنبالش هستند را پیدا کنند و تبلیغ کنندگان قادرند با کمترین هزینه با مشتریان احتمالی
ارتباط برقرار کنند و گوگل از این طریق درآمد قابل توجهی کسب نماید.

گوگل ads چیست

مزایده در گوگل ادوردز چگونه کار می کند؟

نمایش یا عدم نمایش تبلیغ شما و همچنین جایگاه نمایش آن به Ad Rank تبلیغات شما بستگی دارد.
هرچقدر Ad Rank تبلیغات شما بیشتر باشد احتمال به دست آوردن
جایگاه بالاتر در نتایج جستجو نیز بیشتر می شود. Ad Rank یا همان رتبه آگهی ضریبی
از قیمت پیشنهادی برای هر کلیک و امتیازی است که گوگل برای کیفیت تبلیغ شما در نظر می‌گیرد.

مختص شما:  گوگل سرچ

پس از مشخص شدن رتبه بندی و جایگاه تبلیغ‌تان، هزینه واقعی که به ازای هر کلیک پرداخت خواهید کرد (CPC)
بر اساس هزینه پیشنهادی تبلیغی که پس از تبلیغ شما قرار دارد، مشخص می‌شود.
(یعنی هزینه کلیک پیشنهادی برای تبلیغ رتبه بعدی به علاوه یک سنت) تنها یک استثنا برای این قانون وجود دارد
و آن هم زمانی است که شما تنها پیشنهاد یا پایین ترین پیشنهاد مزایده را داده باشید؛
در این شرایط بایستی حداکثر قیمتی (maximum bid) که مشخص کرده اید را برای هر کلیک پرداخت کنید.

امتیاز کیفیت (Quality Score) در مزایده گوگل ادوردز اهمیت زیادی دارد
و آگهی‌هایی که امتیاز کیفیت پایینی دارند، حتی با پیشنهاد قیمت بالاتر برای هر کلیک احتمال نمایش کمتری خواهند داشت.
افرادی که امتیاز کیفیت بالایی دارند می‌توانند با پیشنهاد هزینه کمتر برای هر کلیک رتبه بالاتری کسب کنند.

خلاصه مطالب

گوگل ادوردز چیست؟
آیا گوگل ادز کارساز و موثر است؟
هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز چقدر است؟
چگونه می توان در گوگل ادوردز تبلیغ کرد؟
چگونه می‌توان در مزایده گوگل شرکت کرد؟
مزایده های گوگل چند بار برگزار می‌شود؟
مزایده در گوگل ادوردز چگونه کار می کند؟
کلیک کنید و رای بدهید
[Total: Average: ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *