نمونه کار های سئو سایت

نمونه کار های سئو سایت

نمونه کار های سئو سایت

سلام به سئو بلک خوش آمدید. با هم در این مقاله درباره نمونه کار های سئو سایت می خوانیم.

نمونه کارهای سئو هر کدام برای خود یک تجربه هستند مکانیسم سئو دارای قاعده و قانون ثابتی برای تطبیق
با همه کسب و کار ها نیست. سئو یک فعالیت تجربی برای پیشرفت و کمک به مشتریان با هدف دستیابی به بازارهای بزرگ تر است.

نتیجه فعالیت‌های سئو خود را در جایگاه کلمات کلیدی مورد هدف نشان می‌دهد.
از طرفی نتایج گوگل در صفحه اول گوگل مدام در حال تغییر هستند بنابراین برای نشان دادن نمونه کارهای سئو در هر لحظه و هر روز باید اطلاعات آپدیت شده و به روز را مشاهده کرد.
شرکت ویستا با سالها تجربه موفق در پروژه‌های سئو و برخورداری از متخصصین تراز اول یکی از درخشان‌ترین آرشیو نمونه کارهای سئو را دارا می‌باشد.

نمونه کار های سئو سایت

برای خرید لباس معمولا با لمس دست جنس آن را بررسی می‌کنیم، با استفاده از عکس‌های ژورنالی یا مانکن‌ها میزان زیبایی آن را می‌سنجیم، به کیفیت و ظرافت دوخت آن توجه می‌کنیم و چندین مورد دیگر.
اما برای بررسی نمونه کارهای سئو چه چیزی را باید بسنجیم؟ چطور باید تشخیص دهیم که یک پروژه سئو انجام شده در چه سطح کیفیتی بوده است؟

سئوی یک کلمه کلیدی برای چند سایت در صفحه اول گوگل

تمامی این کلمات در رتبه های بالای گوگل در صفحه اول قرار دارند. در بعضی کلمات زیر چندین سایت توسط ما در همان کلمه سئو شده و در صفحه اول قرار دارند؛ مانند کلمه “آموزش تعمیرات موبایل” که کلمه پر رقابتی ست |و 4 سایت توسط ما در صفحه اول گوگل رنک های بالا را دارند.

از کجا بدانیم یک نمونه کار سئو، قوی و با کیفیت است؟

  • انتخاب کلمات کلیدی: کلمات مورد هدف قرار گرفته برای سئو سایت باید دقیقا متناسب با حوزه کاری سایت و همین طور کلمات پرسرچ مخاطبان هدف باشد.
    به عبارتی صاحب سایت و همینطور سئوکار باید یک پرسونای مخاطب دقیق و صحیح در رابطه با زمینه کاری سایت ساخته و منطبق با آن کلمات کلیدی سئو را انتخاب کنند.
  • آمار سرچ کلمات در گوگل: یکی از فاکتورهای تعیین سختی کلمات کلیدی تعداد نتایج گوگل برای کلمه موردنظر است هرچه تعداد مطالب و یا نتایج برای آن کلمه بیشتر باشدرقابت و کسب رتبه برتر
    برای آن کلمه سختتر است. پس اگر می‌بینید کلمه‌ای با تعداد نتایج بالا در رتبه‌های برتر قرار گرفته است یعنی سئویی با کیفیت روی آن سایت اجرا شده است.
مختص شما:  ابزار های گوگل برای سئو

نمونه کار های سئو سایت

  • تحلیل رقبا: شرایطی هست که یک کلمه کلیدی یا یک حوزه کاری، رقبای قدر و خیلی قوی دارد که چندین سال است در رتبه‌های برتر گوگل قرار دارند. اگر یک سایت جدید بخواهد با چنین سایت‌هایی رقابت کند
    باید حتما سئو قوی به کار ببرد. بنابراین برای بررسی کیفیت سئو رقبای سایت را هم بررسی کرده و میزان اعتبار آنها را بسنجید.

گزارش سئو چیست؟

گزارش سئو یک فایل متنی و تصویری در حدود حداقل پنج صفحه و حداکثر سی صفحه است که شرکت سئو موظف است بعد از طی شدن زمانی مشخص از شروع کار به صاحب سایت تحویل دهد.
در ادامه به طور مفصل خواهیم گفت که معیارهای مناسب برای یک گزارش سئو کامل چیست. اما این گزارش به چه دردی می‌خورد؟ با استفاده از این گزارش، شما به عنوان صاحب سایت اولا از فعالیت‌های انجام شده بر سایت و همینطور نتیجه این فعالیت‌ها در نتیجه بهینه سازی سایت را مشاهده می‌کنید.
روند پیشرفت و رشد سایت را ببینید تا متوجه شوید چقدر به اهداف سئو خود نزدیک شده‌اید.
به عنوان مثال در یک کلمه کلیدی مورد نظر چه جایگاهی دارید، چقدر ورودی از آن کلمه دارید و…

 

ابزار سئو برای گزارش دهی چیست؟

برای داشتن یک گزارش بهینه سازی سایت که کامل باشد باید از ابزارهایی استفاده کرد. ابزارهایی که وضعیت فعلی سایت در موتورهای جستجو و همینطور روند پیشرفت و رشد سایت را نشان دهد.
نمونه‌هایی از این ابزارها شامل گوگل سرچ کنسول(google search console) یا همان وبمسترتولز، گوگل آنالیتیکس (google analytics)، جی تی متریکس (GT metrics)، ماز تولبار (moz toolbar) و چندین و چند ابزار
دیگر که هر کدام برای گزارش بخشی از سایت به کار می‌رود. به عنوان نمونه ابزار ماز برای گزارش گیری در مورد اعتبار سایت، اعتبار صفحات، اسپم اسکور و همینطور تحلیل وضعیت سایت در مقایسه با رقبا را نشان می‌دهد.
شرکت سئو باید از تمام ابزارهای تحلیل سئو سایت استفاده کرده و نتایج را در گزارش خود ارائه دهد.

مختص شما:  اشتباهاتی که در انتخاب نام برند نباید انجام داد

گزارش سئو کامل شامل چه مواردی است؟

گزارش نویسی بهینه سازی سایت توسط ابزارهایی که نمونه‌هایی از آنها در بالا معرفی شد انجام می‌شود. این ابزارها چه معیارهایی از سایت را می‌سنجند؟ و به عبارتی معیارهای یک گزارش سئو کامل چیست؟
و در گزارشی که شرکت سئو به ما تحویل می‌دهد باید دنبال چه معیارهایی باشیم؟
به چند نمونه از مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم.

گزارش سئو هر چند وقت یکبار باید ارائه شود؟

حتما می‌پرسید حالا که با استفاده از گزارش سئو می‌توانم تمام اطلاعات لازم در مورد سایت و همین‌طور میزان پیشرفت سئو سایت را بدانم، هرچند وقت یک بار باید این گزارش را تحویل بگیرم و بررسی کنم؟
توجه کنید که نمی‌شود برای تمام سایت‌ها نسخه واحد پیچید چون ماهیت سایت‌ها و میزان تغییرات لازم برای اعمال شدن متفاوت است. اما به صورت کلی و در حالت عرف شرکت‌ سئو باید گزارش سئو را هر ماه یک بار
آماده کرده و ارائه دهد. هرچند که در برخی شرایط شما می‌توانید به ابزارهای سئو سایت دسترسی داشته
و در هر زمانی که تمایل داشتید وضعیت سایت را چک کنید.

نمونه کار های سئو سایت

قررداد بهینه سازی سایت شامل چه مواردی است؟

اصولا ماهیت قرارداد سئو چیست؟ شفاف و روشن کردن حقوق طرفین. بنابراین در چنین قرادادی باید تمام نکات مبهم و حتی واضح همکاری نوشته شده و امضا شود.
نکات واضح مواردی مثل طول مدت همکاری در سئو، قیمت سئو، لیست خدمات درخواست شده ، دستمزد سئوکار و… می‌باشد. اما یک سری نکات مبهم هم وجود دارد که ممکن است کارفرمایان چندان به این نکات مسلط نباشند. مواردی از این نکات شامل تعداد دفعات و نحوه پرداخت هزینه سئو، شرایط فسخ قرارداد
از جانب هر کدام از طرفین، تعهدات طرفین برای پیشرفت پروژه و حتی نحوه تحویل کار و گزارش بهبود سئو سایت است که اصولا باید کاملا شفاف در قرارداد سئو مورد توجه قرار بگیرند.

مختص شما:  ux چیست

نمونه کار های سئو سایت

خلاصه مطلب

نمونه کار های سئو سایت
سئوی یک کلمه کلیدی برای چند سایت در صفحه اول گوگل
از کجا بدانیم یک نمونه کار سئو، قوی و با کیفیت است؟
گزارش سئو چیست؟
ابزار سئو برای گزارش دهی چیست؟
گزارش سئو کامل شامل چه مواردی است؟
گزارش سئو هر چند وقت یکبار باید ارائه شود؟
قررداد بهینه سازی سایت شامل چه مواردی است؟

کلیک کنید و رای بدهید
[Total: Average: ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تولید محتوا برای سایت ها x بخوانید...