متا تگ Revisit after

متا تگ Revisit after

متا تگ Revisit after

در ای بخش میخواهیم در مورد متا تگ های بد یا متا تگ هایی که کاربرد زیادی ندارند و کمتر مورد استفاده قرار میگیریند صحبت کنیم
در این پست میخواهیم درباره ی متا تگ Revisit after   صحبت کنیم
امیدواریم توانسته باشیم مطالب خوبی در اختیار شما گذاشیته باشیم

با سئو بلک همراه باشید

متا تگ Revisit after

مقدار revisit-after در خاصیت name درون تگ meta

چنانچه قصد دارید در زمان های منظمی موتور جستجو تغییرات و آپدیت های سند موردنظر شما را مجددا بازدید کند، می توانید از مقدار revisit-after در خاصیت name استفاده کنید.

در صورتی که از مقدار revisit-after در خاصیت name درون تگ meta استفاده کردید، بایستی محتوای خود را در زمانی که تعیین می کنید، به روز رسانی و مطالبش را آپدیت کنید.

تا موتور جستجو روی تغییرات جدید بتواند روی سند شما خزش خوبی داشته باشد.

در صورت استفاده از مقدار revisit-after در این نوع تگ meta بایستی از خاصیت content هم استفاده کنید.

خاصیت content در این نوع تگ meta مقادیری همچون ثانیه ، دقیقه ، ساعت ، روز و… می گیرد.

به مثال های زیر دقت کنید:

به بیانی دیگر:

این متاتگ به عنوان یک دستور برای روبات است تا در زمان دیگری که به صورت یک دوره خاص تعیین می‌شود به صفحه مورد نظر بازگشته و به بررسی مجدد آن بپردازد.

مختص شما:  متا تگ های بد در سئو

به مظالب زیر هم توجه کنید:

ممنون از این که با ما همراه بودید

 

کلیک کنید و رای بدهید
[Total: 0 Average: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئو تایتل x بخوانید...