متا تگ های کاربردی در سئو

متا تگ های کاربردی در سئو

متا تگ های کاربردی در سئو

در ای بخش میخواهیم در مورد متا تگ های کاربردی هستند و مورد استفاده قرار میگیرند صحبت کنم

امیدواریم توانسته باشیم مطالب خوبی در اختیار شما گذاشیته باشیم

با سئو بلک همراه باشید

بیشتر بدانید:

متا تگ های کاربردی در سئو

1. لینک های کانونیکال

لینک کانونیکال در شرایطی که یک محتوا از طریق چندین یوآر ال قابل دسترس است، به کار می رود. برای اینکه به گوگل و سایر موتورهای جستجو بفهمانیم که محتوای تکراری ایجاد نشده و از لیست این چند یو آر ال، به نمایش کدام یک در نتایج جستجو بپردازید، می توانیم از تگ کانونیکال استفاده نماییم.

2. تگ های هدینگ

تگ های هدینگ جز اصلی ترین بخشها در جستجوی معنایی به شمار رفته و سیگنال های وسیع تری به موتورهای جستجو درباره موضوعیت صفحه و کلمات کلیدی آن می دهند.

3. متا تگ robots

متا تگ robots قطعه کدیست که برای راهنمایی موتورهای جستجو در نحوه تعامل خود با صفحه مورد استفاده قرار می گیرد. این متا تگ به موتور های جستجو اعلام می کند که در زمینه ایندکس و دنبال کردن لینک های آن صفحه چه رفتاری داشته باشند.

این متاتگ به نحوه برخورد ربات های جستجوگر با سایت شما، می پردازد. البته همه ی ربات ها از این متاتگ پیروی نمی کنند (مانند ربات گوگل که در ادامه توضیح خواهیم داد)، اما بد نیست که در صفحه اول سایت خود آن را استفاده کنید. این متاتگ برای زمانی موثر خواهد بود که شما از robots.txt استفاده نکرده اید.

مختص شما:  تاثیر متا دیسکریپشن در سئو

در دستور پایین به ربات ها خواهید گفت که صفحه شما را در لیست جستجو ذخیره کرده و از لینک های موجود در آن پیروی کنند.

<meta name=”robots” content=”index, follow” />

در این مطلب قصد بر این بود که متا تگ های کاربردی را به طور خلاصه توضیح دهیم برای توضیح بیشتر به لینک ها مراجعه کنید ممنون از این که با ما همراه بودید

 

کلیک کنید و رای بدهید
[Total: 0 Average: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *