سلام خیلی به سایت ما خوش اومدین .

 

 اسم ما سئو بلک هست ولی خیلی به طور سفید و واضح کارمون رو انجام میدیم.

 

به همین دلیل در صفحهتولید محتوا در سئو بلک ما به طور شفاف از تعدادی از مشتریامون خواستیم که روند ایجاد مشکل در کسب و کارشون یا دلیل گسترش کارشونو  با ما درمیون بزارن و در این مسیر سئوبلک چه کمک هایی به این دوستان عزیزمون کرده.

تولید محتوت در سئوبلک

این روند، که روندی از تعداد زیادی از کسانی است که کسب و کار آن ها نیاز به بهبود داشته است را  همراه با یک داستان واقعی برای شما دوستداران سئوبلک جمع آوری کرده ایم.امیدواریم در پایان مقاله تولید محتوا در سئو بلک به تمام سوالاتتون برسید.


اگر جای مبهمی وجود داشت سوالاتتون رو برای ما کامنت کنید؛ ما حتما به آن پاسخ میدهیم.

 

نکته ای که باید بگم بهتون چون نمیتونستیم اسم مشتری های عزیزمون رو بیاریم ،


از اسم آقای عارف نیا ،بنیان گذار سئو بلک به جاشون استفاده میکنیم.

به وجود آمدن مسئله فروش

 
سر خیابون یه فروشگاه لوازم خانوادگی که صاحبش آقای عارف نیا بود ،….
یه روز آقای عارف نیا به خودش اومد دیدکه فروشش نسبت به همکاراش کم شده و باید ی فکری به حال کسب وکارش میکرد،
 
بعد از تحقیق های زیادی که انجام داد به این نتیجه رسید باید وارد زمینه مجازی و بازاریابی های دیجیتال می شد.

سپس به این نتیجه رسید که به صورت اینترنتی و آنلاین هم فروش داشته باشه
و کسب وکارش رو با تغییرات هم مسیر کنه
تا اینکه با کلی سرچ و مشورت با چند نفر بالاخره سایتش رو راه انداخت ،

یه مدت گذشت دید فروش اینترنتی خوبی نداره و مردم اصلا درمورد محصولاتش و خدماتی که ارائه میکرد اطلاعاتی ندارند.
به این نتیجه رسید برای معرفی خدمات و محصولات خودش نیاز به تولید محتوا داره
 
یکی از بهترین راه ها برای دیجیتال مارکتینگ بازاریابی محتوا است
 
 و به نقل از بیل کیتس محتوا پادشاه بلامانع این حوزه است
 
اما خود آقای عارف نیا که از تخصصی در این زمینه نداشت
 
باید کار تولید محتوا و پشتیبانی سایتش رو به دو فرد مطمئن می سپرد.
 ولی خب به خودش گفت :

به کی بسپارم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 
تولید محتوا در سئوبلک

کارشناس تولید محتوا کیست؟

اغلب شرکت‌های بزرگ به تولیدکنندگان محتوا دستمزدهای خوبی پرداخت می‌کنند و این افراد نقش مهمی در پیشبرد برنامه‌های بازاریابی کسب و کارها در اینترنت ایفا می‌کنند.

بالاخره اقای عارف نیا در صدد این بود که یک کارشناس تولید محتوا استخدام کنه بعد از آگهی زدن و مصاحبه با چند نفرو دیدن رزومه های آن ها و حقوق های درخواستی متفاوت توانایی و ویژگی افراد، یک کارشناس تولید محتوای متوسط را استخدام کرد

 

دردسر های استخدام کارشناس تولید محتوا به صورت حضوری

اولین دردسری که آقای عارف نیا با اون روبرو شد استخدام یک کارشناس محتوای متوسط بود به دلیل هزینه هایی که این روزا گریبان گیر همه ما شده.

کم کم دردسر های بعدی شروع به نمایان شدن کرد:
توی این شرایط بحرانیه اقتصادی علاوه بر حقوق کارشناس هزینه های بیمه و همینطور فراهم آورن فضای مناسب برای کار و سرویس ایاب و ذهاب و مشکلاتی که بین کارمند و کارفرما وجود دارد مانند دلسوزی نکردن کارمند و از زیر کار در رفتن و غیره….

به هر نحوی شده آقای عارف نیا برای افزایش فروش و رشد کسب و کارش این شرایطو به جونش خرید.

بعد از گذشت چندین ماه و با دیدن بازدیدهای سایت و میزان افزایش فروشی که نسبت به هزینه ای که انجام داده بود؛ به نتیجه دلخواهی که باید می رسید نرسیده بود در واقع آقای عارف نیا تغییر در بازدیدکنندگان و گهگاهی فروش هم داشته ولی نه اونجوریکه میخواست و هنوز به نتیجه نرسیده بود.
 

بهبود شرایط با استخدام کارشناس تولید محتوا به صورت غیر حضوری

آقای عارف نیا که فرد کار کشته بود تصمیم گرفت برای افزایش بازدهی کارش دست به کاهش هزینه ها بزند.

بهترین کاری که می توانست انجام دهد:
پشتبانی سایت و کارشناس تولید محتوای خود را اخراج و به فکر دورکاری افتاد.

اما چرا دورکاری:

هزینه های که بر پایه رفاه کارمند می شود به حداقل می رسد مانند: 1-بیمه 2-ایاب و ذهاب 3-فضای مناسب برای کار 4-تجهیزات
دومین دلیل انتخاب دورکاری این بود که دور کاری بر اساس ساعت حضور نیست بلکه به دلیل میزان انجام کار است که به افراد دستمزد داده می شود. به همین دلیل امکان اتلاف و دور ریز هزینه ها کاهش بسیاری می یابد
فرایند استخدام و تعدیل نیرو با سرعت بیشتری انچام می پذیرد

باید این نکته رو بگم که هر فردی با دیدن دلیل اول به راحتی این موضوع رو درک می کنه که در این شرایط چقدر میتونه به کمک کسب و کار ها بیاد.

اما خب بدی هایی هم در دورکاری به افراد وجود داره مثل:

  • نداشتن تعهد کاری
  • دسترسی نداشتن کارمند به کارفرما
  • پیگیری انجام کار سخت

البته این مشکلات اقلب هزینه ای نداره چون قالبا جایگزین پیدا می شود مشکل عمده صرف زمان چون باید چندین دورکاری به مدت های کوتاه استخدام شود تا فهمید که از پس کار بر میان یا نه و داشتن تخصص در اون زمینه که متوجه بشی داره چیکار میکنه است.

 

آشنایی با سئو بلک

توی همون روزا که آقای عارف نیا داشت با این مشکلاتش دست و پنجه نرم می کرد یه پیام اومد روی گوشیش،(یا توی اینترنت با تولید محتوا در سئو بلک آشنا شده) که نوشته بود:

تولید محتوا در سئوبلک و ….
در واقع تولید محتوا در سئوبلک به صورت دورکاری انجام می شود ولی تفاوت های با دیگر دورکاری های دیگه داره
 

مزیت های دورکاری سئوبلک:

علاوه بر مزیت هایی که موجود در دورکاری سعی کردیم تمام معایب دورکاری را از بین ببریم

ما به دلیل استفاده از چندین متخصص هزینه های تولید محتوا را کاهش دادیم.

متخصصان ما توانایی تولید محتوا در زمینه های گوناگون را دارا هستند و سپس به وسیله یک متخصص سئو متن کاملا سئو و بهینه شده تحویل مشتری داده می شود.

با تنظیم قرارداد از  مشتری هانمون اطمینان صحت انجام کار رو میدیم.

با استفاده از ابزار های duplicate checker از کیفیت و یونیک بودن محتوا ارائه شده اطمینان داریم.

پشتیبانی 24 ساعته ما در این خصوص تمام مشکلات احتمالی را به سرعت حل و فصل میکند.

انواع تولید محتوا

در سئو بلک تولید محتوای عالی که داریم چی هست ؟
محتوای عالی چیزی است که شما برای مخاطبانتون تولید می کنید
تا نظرشون رو جلب کنید و اون ها رو تشویق به استفاده و اشتراک گذاری کنید.
 

تولید محتوا به 3 صورت انجام میشه :

محتوای متنی: که برای انتقال ارزش به کاربر و سئو سایت مناسب هست.

محتوای صوتی: که برای انتقال ارزش به کاربر و سئو سایت مناسب هست. محتوای صوتی همان پادکست می باشد.

محتوای تصویری: مثل تیزر و موشن گرافیک علاوه بر قدرت انتقال مفاهیم بالا در سئو سایت شما نیز موثر است.

انواع تولید محتوا در سئو بلک

1- تولید محتوای متنی بازنویسی :

در تولید محتوای بازنویسی،متخصص تولید محتوا تمامی سایت هایی را که در رابطه با اون مطلب محتوایی دارند و همچنین بر اساس دانش خود (جون در آن زمینه تخصص دارد) برای شما به تولید محتوا می پردازد.
 

2- تولید محتوای ترجمه :

در این نوع از محتوای متنی که در سئو بلک عرضه میشود بر اساس نیاز شما از منابعی که در اختیار متخصص تولید محتوا قرار میدهید که یا از سایت های انگلیسی و یا مقالات و کتاب های زبان اصلی برای شما تولید محتوا انجام می شود.

3- تولید محتوای تالیف :

تولید محتوا با موضوع یا کلمه کلیدی مد نظر شما به وسیله متخصص اون زمینه برای شما تالیف و گرداوری می شود.
تولید محتوا در سئوبلک

استاندارد های تولید محتوا در سئو بلک

    1.     مهمترین اصل: مطالب به هیچ وجه کپی برداری نمی شوند.و به وسیله ابزار های موجود       یونیک بودن مطالب را برسی و سپس به مشتری تحویل میدهیم
        1.       تولید محتوا: محتوای تولیدی میتواند ترجمه، تالیف یا تلفیقی از تالیف و ترجمه و یا               بازنویسی باشد.
        2.      ویراستار سئو: کل متن های نگارش شده برای سایت، توسط تیم بازبینی رایا مارکتینگ از   نظر سئو بررسی و ویرایش می شود.
        3.       رعایت نکات سئو در تولید محتوا:
          •       هر محتوا شامل حداقل یک تصویر می شود.
          •       متن جایگزین تصویر رعایت می شود.
          •       ویرگول، نقطه، بولت، شماره گذاری و پرانتز ها رعایت می شود.
          •       هر محتوا شامل حداقل یک لینک خارجی و یک لینک داخلی می باشد.
          •       توضیحات متا برای هر محتوا نوشته می شود.
          •       چگالی کلمات کلیدی اصلی و فرعی دقت می شود.
          •       به روان بودن متن دقت می شود.
          •       عنوان بندی متن بر اساس آخرین نظریه گوگل انجام می شود.
          •       در عنوان بندی متن از کلمات مرتبط با کلمات کلیدی استفاده می شود.
          •       استفاده بیشتر کلمات کلیدی در لید (دو خط اول متن)
          •       در ابتدای هر پاراگراف کلمات کلیدی خرج می شوند.
تولید محتوا در سئوبلک

خدمات تولید محتوای سئو بلک در زمینه های تخصصی زیر ارائه می شود:

تولید محتوا برای سایت های فروشگاهی

تولید محتوا برای سایت های حقوقی

تولید محتوا برای سایت های گردشگری

تولید محتوا برای سایت های خدماتی

تولید محتوا برای سایت های پزشکی

تولید محتوا برای سایت های علمی

تولید محتوا برای سایت های آموزشی

تولید محتوا برای سایت های خبری

تولید محتوا برای سایت های فرهنگی

تولید محتوا برای سایت های مذهبی

تولید محتوا برای سایت های سرگرمی

 

نحوه محاسبه تولید محتوا

 

هزینه به اضای هر کلمه

 

 هزینه تولید محتوا در سئوبلک به اینگونه محاسبه می شود که بر اساس تعداد پست هایی که سفارش می دهید هزینه هر پست به اضای هر کلمه به شرح زیر محاسبه می شود:

 

 

ردیف

تعداد پست های انتخابی شما  

هزینه هر کلمه   

به طور مثال هزینه یک پست 1000 کلمه ای   

1 تا 10 پست  

20 تومن

20 هزار تومن 

10 تا 50 پست 

18 تومن

18 هزار تومن 

50 تا 100 پست  

15 تومن

15 هزار تومن 

100 پست به بالا 

13 تومن

13 هزار تومن 

 ویژگی تحویل سریع و سیر

 

در این ویژگی اگر شما نیاز دارید پست هایتان زود تر به دستتان برسد از این ویژگی استفاده کنید

 

در حالت کلی نحوه ارائه و تحویل پست ها روزی یک عدد است ولی در این ویژگی شما میتوانید روزی دو پست دریافت کنید

 

در این ویژگی 20 درصد به قیمت به هر کلمه به اضای تعداد پست انتخابی اضافه می شود.

 

حق کپی رایت

 

در اخر هر پست نوشته می شود که “تهیه و تنظیم توسط سئوبلک

 

در سفارش اول این جمله بدون هیچ هزینه ای نوشته نمی شود اما از سفارش ئوم به بعد اگر علاقه دارید تهیه و تنظیم آن به اسم خودتان باشد 

 

هزینه هر پست 500 تومن اضافه می شود.

سفارش پست

مرحله 1 از 3 - اطلاعات شما

تولید محتواهای مختلف و متفاوت برای موضوعات مدنظر باعث می شود که طیف گسترده ای از مشتریان را در فضای مجازی شامل شود و این طیف های مختلف هر کدام از طریق پست های مربوط به خودشون وارد سایت می شوند و باعث افزایش بازدید سایت و به طبع آن باعث افزایش درامد می شود.

در سئو بلک تعداد زیادی نویسنده وجود دارد که با استفاده از بهینه سازی هزینه ها و پرداختی ها و برای رضایت هر چه بیشتر شما عزیزان هزینه ها کاهش پیدا کرده اند 

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
محتوای آکارئون
محتوای آکارئون