اغلب شرکتهای بزرگ به تولیدکنندگان محتوا دستمزدهای خوبی پرداخت میکنند و این افراد نقش مهمی در پیشبرد برنامههای بازاریابی کسب و کارها در اینترنت ایفا میکنند.
بالاخره اقای عارف نیا در صدد این بود که یک کارشناس تولید محتوا استخدام کنه بعد از آگهی زدن و مصاحبه با چند نفرو دیدن رزومه های آن ها و حقوق های درخواستی متفاوت توانایی و ویژگی افراد، یک کارشناس تولید محتوای متوسط را استخدام کرد
دردسر های استخدام کارشناس تولید محتوا به صورت حضوری
اولین دردسری که آقای عارف نیا با اون روبرو شد استخدام یک کارشناس محتوای متوسط بود به دلیل هزینه هایی که این روزا گریبان گیر همه ما شده.
کم کم دردسر های بعدی شروع به نمایان شدن کرد:
توی این شرایط بحرانیه اقتصادی علاوه بر حقوق کارشناس هزینه های بیمه و همینطور فراهم آورن فضای مناسب برای کار و سرویس ایاب و ذهاب و مشکلاتی که بین کارمند و کارفرما وجود دارد مانند دلسوزی نکردن کارمند و از زیر کار در رفتن و غیره….
به هر نحوی شده آقای عارف نیا برای افزایش فروش و رشد کسب و کارش این شرایطو به جونش خرید.