تولید محتوا برای سایت های گردشگری

تولید محتوا برای سایت های گردشگری

تولید محتوا برای سایت های گردشگری

تولید محتوا برای سایت های گردشگری، یکی از حوزه های جذاب، پرطرفدار و بسیار متنوع در زمینه انواع روش های تولید محتوا محسوب می شود. نه تنها سایت های گردشگری، بلکه شرکت ها و آژانس های مسافرتی که در این حوزه فعالیت دارند نیز به محتواهای ویژه و دست اول گردشگری نیازمند می باشند.

در حقیقت، محتواهای حوزه گردشگری، جذاب ترین عناوینی هستند که با سلیقه، ذوق و روحیه افراد مختلف، سروکار دارند. به جرأت می توان گفت، یک محتوای گردشگری غنی و تأثیرگذار می تواند آنچنان نوشته شود که خواننده را به دنیایی فراتر از محل سکونت او انتقال دهد، گویی در آن مکان و زمان حضور دارد!

در حال حاضر کسب و کارها، شرکت ها، آژانس های گردشگری، وب سایت های فروش بلیط مسافرت، خدمات آنلاین هتل ها و رزرو تورهای گردشگری زیادی در سراسر جهان در زمینه صنعت توریسم و گردشگری فعالیت می کنند. قطعاً این مدل کسب و کارها برای موفقیت در فضای گسترده اینترنت به محتواهایی نیاز دارند که بتوانند آن ها را از سایر رقبا متمایز کند. تولید محتوا برای سایت های گردشگری، نمونه ای موفق از فرآیند تولید محتوای تخصصی است که تأثیر شگرفی بر مخاطب وب سایت دارد.

تولید محتوا برای سایت های گردشگری

استراتژی مناسب برای تولید محتوا سایت های گردشگری

سایت‌های فعال گردشگری در فضای مجازی اکثرا یک روش واحد برای تولید محتوا استفاده می‌کنند. ساخت محتوای آموزشی و معرفی مکان‌های مختلف به همراه درج محتوای تقریبا اختصاصی از تجربه گردشگری مجموعه که البته مخاطبان زیادی دارد. اما طبق بررسی سئوبلک شیوه‌های موجود برای جذب مخاطب امروزی کافی نیست چراکه:

  • محتواهای معرفی موجود، عمدتا تکراری و از منبع ویکیپدیا کپی شده اند.
  • لحن مناسبی برای پردازش محیط های گردشگری انتخاب نشده است.
  • تصاویر اختصاصی در متون استفاده نشده است.
  • کلمات کلیدی به خوبی پردازش نمی‌شوند.
  • فنون بازاریابی محتوا برای جذب مخاطب نادیده گرفته می‌شود.
  • محتواهای موجود بر اساس الگوریتم قدیم گوگل نگارش شده اند.
مختص شما:  تولید محتوای حقوقی

برای دیدن لیست الگوریتم های گوگل اینجا کلیک کنید.

تولید محتوا برای سایت های گردشگری

تولید برای محتوا سایت های گردشگری به روشی کارآمد!

برای نگارش محتوا این حوزه کاری لازم است دو اصول کلی بازاریابی محتوا یعنی جذب و نگهداری مخاطب رعایت شود. درواقع با توجه به الگوریتم گوگل که حساسیت زیادی به بونس‌ریت (نرخ پرش) دارد، مطالب شما باید به گونه ای نگارش شود تا مخاطب علاوه بر رضایت از خواندن مطالب، مدت زمان بیشتری را نیز در سایت سپری کند. برای این کار موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • انتخاب صحیح کلمات کلیدی و عنوان مقالات.
  • انتخاب صحیح لحن نگارش.
  • تیتر گذاری صحیح با رعایت قواعد سئو سایت.
  • حجم محتوا بهتر است از ۷۰۰ کلمه بیشتر نشود.
  • تصاویر بین متن با ابعاد مناسب و تا جای ممکن اختصاصی باشد.

از مطالب زیر نیز دیدن فرمایید:

نکات کلیدی برای تولید محتوا سایت های گردشگری

  • برای انتخاب کلمات کلیدی می‌توانید از گوگل ترند و سایت کی‌ورد استفاده نمایید. اما این نکته را در نظر داشته باشید در صورتی که برای اولین بار قصد ورود به رقابت موتوهای جستجوگر را دارید، ابتدا روی کلمات چند بخشی تمرکز کنید.

 

  • لینک سازی مناسب بین مقالات را فراموش نکنید. برای این کار علاوه بر استفاده از بخش مطالب مرتبط، بین مقالات نیز در جایگاهی مناسب لینک عنوان مقالات مرتبط را نمایش دهید.

 

  • گوگل نسبت به استفاده از کلمات کلیدی در یک پاراگراف کمی حساس تر شده و ممکن است الگوریتم جدید نسبت به این مورد واکنش منفی داشته باشد.
مختص شما:  روش های تولید محتوای آموزشی

 

  • معرفی و پردازش مجموعه باید با هدایت مخاطب صورت پذیرد. برای اینکار با تولید محتوای کاربردی می‌توانید در معرض نیاز مشتری قرار بگیرید و نتیجه بهتری کسب نمایید.

ممنون که تا پایان با سئوبلک همراه بودید.

کلیک کنید و رای بدهید
[Total: 3 Average: 5]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *