تولید محتوای پزشکی

تولید محتوای پزشکی

تولید محتوای پزشکی

امروزه شبکه های اجتماعی به ابزارهای جدیدی برای بازاریابی تبدیل شده اند. فیسبوک بیش از 1.9 بیلیون کاربر در سراسر جهان دارد و بیش از 1 بیلیون نقر به طور روزانه به حساب کاربری خود وارد می شوند. بسیاری از افراد از تلفن های همراهشان استفاده می کنند و دلیل مهمی است که باید سایتتان با گوشی های همراه سازگارباشد. داشتن صفجه در شبکه های اجتماعی برای تبلیغ کسب و کارتان ساده و رایگان است و بسیاری از کسب وکارها از این فرصت به خوبی استفاده می کنند.

اما باید بدانید با این که داشتن هوادار در شبکه های اجتماعی مهم است، اما مهمتر از آن داشتن مشتری است. چطور پزشکان می توانند هوادارنشان را به مشتریانی وفادار تبدیل کنند؟ چطور می توانید کسب و کار خود را بین تمامی رقبا متمایز کنید؟ چگونه با مدیریت محتوا، کاربران را از شبکه های اجتماعی به وب سایت خود جذب کنید؟

با سئو بلک همراه باشید.

تولید محتوای پزشکی

نکات تولید محتوای پزشکی

محتوای جذب مخاطب

محتواسازی با لحن مناسب به همراه استفاده از تصاویر در مورد کلمات کلیدی پربازدید و همچنین عناوین جذاب. مانند: علائم بیماری ام اس چیست؟  ۳ نکته مهم برای انجام میکرونیدلینگ ……  برای نگارش این سبک محتوا در ابتدا باید منبعی معتبر را پیدا نموده و از مشاوره پزشک مجموعه بهره برید. همچنین مقدار این محتوا نباید از ۸۰۰ کلمه تجاوز کند و پاراگراف ها باید تا حد امکان کوتاه باشند.

 

محتوای تبدیل مخاطب به مشتری

در این نوع محتوا علاوه بر اطلاع رسانی و در معرض نیاز مشتری قرار گرفتن،
باید به پردازش مجموعه و پزشک مربوطه بپردازید.

مختص شما:  روش‌های تولید محتوا برای سایت

کلمات کلیدی این بخش عمدتا تک جزئی هستند(مانند پزشک زیبایی) اما اگر مجموعه شما تازه به فضای رقابتی گوگل وارد شده است
، ابتدا روی کلمات چند بخشی فعالیت داشته باشید( مانند جراح زیبایی در تهران)
برای نگارش این سبک محتوا باید از تصاویر اختصاصی به همراه فنون بازاریابی محتوا استفاده نمایید.
مقدار این محتوا نباید از ۶۰۰ کلمه تجاوز کند.

از مطالب زیر نیز دیدن فرمایید:

محتوای باکیفیت خلق کنید

ممکن است وب سایت و شبکه اجتماعی تان از گرافیک فوق العاده ای برخوردار باشد،
اما محتوای مناسب از همه چیز مهم تر است.
محتوای مناسب جذابیت شما را برای موتورهای جستجو بالا می برد و گوگل هم خواستار محتوای با کیفیت است.

به یاد داشته باشید که گوگل 31 درصد از کل ترافیک وب را در دست دارد. محتوای با کیفیت کمک می کند که از مرحله آگاهی برند، یک گام فراتر بگذارید و به کلیک شدن وب سایتتان برسید و هوادارانتان تبدیل به مشتری شوند. محتوا می تواند باعث ارتباط بیشتر بین شما و طرفدارانتان شود. اگر مخاطبان هدفتان را شناسایی کنید، می توانید موضوعات مورد علاقه آن ها را ایجاد کنید.

در این صورت به جای اینکه مستقیم به فروش محصولات و خدماتتان اشاره کنید، ارتباط مستحکم تری با آنها برقرار می کنید که بیشتر به برندتان کمک می کند. شبکه های اجتماعی قابل اشتراک گذاری اند و تاثیر قابل توجهی در معرفی شما دارند.

تولید محتوای پزشکی

به مخاطبان یک دلیل برای کلیک کردن ارائه کنید

عنوان هر پست اولین چیزی است که باعث جلب توجه مخاطب می شود.
از عنوان هایی که قابلیت کلیک شدن بالایی دارند، استفاده کنید.
عنوان ها باید دو کار انجام دهند: 1- ارزش آفرینی کنند 2- حس کنجکاوی مخاطب را برانگیزند.

شما می توانید در عنوان پست تان قولی به آنها بدهید؛
مثلاً بگویید در صورت مطالعه محتوای ارسالی شما، فایده ویژه ای از قبیل سلامتی، ثروت، فروش بیشتر و.. دریافت خواهند نمود.

بسیاری از کاربران معتقدند پست هایی که ارسال می شوند، متقاعد کننده نیستند.
یکی از مهم ترین دلایل این است که مدیران شبکه های اجتماعی نمی توانند کاربران را به هدف مورد نظرشان مجاب کنند
و از فاکتور اقدام به عمل
(CTA) به درستی استفاده نمی کنند.
شما باید مخاطبان را به آسانی و مستقیماً به سمت هدف مورد نظرتان هدایت کنید.

اگر محتوای تولیدی تان هیچ راهنمایی برای چگونگی استفاده از اطلاعات ندهد، قطعاً مخاطبان را از دست خواهید داد. داشتن یک استراتژی مستحکم کسب و کار در شبکه های اجتماعی راه بسیار مناسبی جهت ارائه و در معرض نمایش قرار دادن خدمات شما بدون از دست دادن بخش زیادی از بودجه بازاریابی تان است.

 

مختص شما:  ابزارهای تولید محتوای تصویری

از مخاطبان اطلاعات دریافت کنید

محتوا ها را به شرط پر نمودن فرمی شامل نام و آدرس ایمیل، به مخاطبان عرضه کنید.
کاربرانی که به کار شما علاقه مندند فرم را پر می کنند و از این طریق می توانید با آن ها بیشتر در ارتباط باشید یا برایشان خبرنامه ارسال کنید
.

 

به هوادارانتان گوش دهید

شبکه های اجتماعی بهترین مکان برای فهمیدن طرز فکر مخاطبانتان است.
اگر با کاربرانتان ارتباط متقابل برقرار کنید، آنها به مشتریان وفادارتان تبدیل خواهند شد.

اگر به مشتریان احساس ارزشمند بودن منتقل شود،
آنها نیز به شما وفادار خواهند بود و حتی شما را به دیگران هم معرفی خواهند کرد.
همیشه از مخاطبان بازخورد بگیرید و به نیازهای آن ها توجه کنید
 

حرف اخر در تولید محتوای پزشکی

ممنون که تا پایان مقاله تولید محتوای پزشکی با سئوبلک همراه بودید.

کلیک کنید و رای بدهید
[Total: 3 Average: 5]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *