بازسازی وب سایت

سلام به سئو بلک خوش آمدید. در این مقاله با بازسازی وب سایت  آشنا می شوید.

 

بازسازی وب سایتبازسازی وب سایت

بازسازی وب سایت های قدیمی ، سایت های استاتیک و ارتقاء به وب سایت های واکنشگر با بهینه سازی مناسب .

اگر تا به حال نتوانسته اید از فواید یک سایت مناسب ، داینامیک ، واکشنگرا و بهینه سازی شده
به هر علتی بهره لازم را ببرید . یا با نگاه به وب سایت های رقبای خود و مقایسه آن با سایت خود
احساس خوشایندی ندارید ، یا می خواهید اطلاعات خود را به روز رسانی کنید و امکان آن برایتان فراهم نیست .
نباید دو دلی کنید و بیشتر از این صبر مجاز نیست وب سایت خود را دو مرتبه طراحی کنید
و البته به نکاتی که می تواند وب سایت شما را به سمت موفقیت سوق دهد توجه لازم را داشته باشید .

ممکن است شما جز آن دسته از افراد یا شرکت هایی باشید که سالها پیش به دلیل بالا بردن
پرستیژ کاری و دلایل دیگر اقدام به‌ طراحی سایت نموده اید و اکنون به‌دلایل مختلف
(عدم امکان تغییرات آنی ، قدیمی بودن سیستم مدیریت محتوا ، محدودیت امکانات و … )
دست از به روز کردن سایت خود کشیده اید و یا اینکه سایت شما جوابگوی خواسته های‌ شما نبوده است
و حتی باعث دلزدگی شما از فعالیت‌ در دنیای مجازی و اینترنت  شده است.

طراحی وب برتر  برای‌ شما پیشنهاد ویژه ای دارد. همان طور که می‌دانید ایجاد یک وب سایت
تنها برای بالا بردن پرستیژ کاری نیست ،مهم ترین وظیفه وب سایت تحول کسب و کار شماست.
ما‌با رفع ایرادات و بازسازی سایت شما‌ با آخرین تکنولوژی های‌ روز برنامه نویسی ، رعایت نکات مربوط به امنیت ،
سئو و بهینه سازی سایت ، طراحی سایت واکنشگر ، طراحی سایت داینامیک
با قابلیت به روز رسانی محتوای سایت سعی بر ارتقاء کسب و کار شما و افزایش فروش شما می باشد .

بازسازی وب سایتقدم اول: صفحه های پر ترافیک سایت را پیدا کنید.

گوگل آنالیتیکس بهترین ابزار برای پیدا کرن صفحات پر بازدید که بیشترین تعداد تبدیل به سایت شما دارند.

مختص شما:  amp چیست؟

بسیار مهم است که بدانید انواع مختلفی از محتوا وجود دارد. لزوما محتوا همیشه یک صفحه در سایت شما نیست.
می تواند ویدیو در سایت دیگر باشد، پادکست عالی و پر بازدید باشد و یا یک محتوای چاپ شده است،
همه ی ما وقتی محتوای به صورت دیجیتال پیدا نکنیم مجبور می شویم به صورت سنتی به دنبال آن بگردیم.
ماند کتاب هایی که در کلینک ها، دفتر ها، ادارات و غیره استفاده می شود. شما می توانید
آن ها را به صورت دیجیتال در بیاورید و در آن  ادرس سایت خود را ذکر کنید
که برای افزایش رنک و بازدید سایت شما بسیار مفیم و موثر خواهند بود.

قدم دوم: ساده سازی و باز سازی

مثالا یک محتوای طولانی راجب به چگونه بهترین دانشگاه را انتخاب کنیم را در نظر بگیرید.
شاید این محتوا تعداد زیادی درخواست را برای دانشگاه ها و مراکز آموزشی به دنبال داشته باشد.
خوب بهترین کار برای بهبود این محتوا چیست؟ دو مرحله جلو روی ما قرار دارد که ساده سازی و باز سازی نام دارد.
هر کسی می خواهد اطلاعات را به نحوه ی مختلفی مصرف کند. در صورتی که می خواهد اطلاعات
بسیار طولانی را کنار هم قرار بدهید بهترین ابزار پاورپوینت است، بسیار ساده شما می توانید اطلاعات
خود را چندین قسمت کنید و هر کدام را بصورت ساده و مختصر در اسلاید هایی قرار بدید.
همچنین شما می توانید با استفاده از این اسلاید ها ویدیوی بسیار قوی‌ای راجب به چگونگی انتخاب بهترین دانشگاه بسازید.

اگر شما این دو قدم را انجام دادید، می توانید برای از ویدیو یا اسلاید های پاور پوینت خود عکس بگیرید
و در پایین هر تصویر توضیحات خود را بصورت کامل یاداشت کنید.

در نهایت به صوت می رسیم. چه خوب است که برای این محتوای طولانی خود،
گزینه صوتی یا یک پادکست اضافه کنید. این کار یک تجربه جدید و جالب هم برای شما و هم برای بازدید کنندگان خواهد بود.

مختص شما:  سئو درون صفحه

شما بعد از انجام این کار و وصل کردن آن به محتوای اصلی می توانید اطلاعات جدید را به دست بیاورید،
اطلاعاتی مانند اینکه کدام کار شما موفق تر بوده و مخاطبان شما کدام نوع رسانه را بیشتر می پسندند.

بازسازی وب سایتقدم سوم: انتشار بر روی پلتفرم های مشهور

بیشتر مردم در حال دل سرد شدن از این قابلیت هستند، ولی شما نباید اجازه دهید این اتفاق بیوفتد.
دو دلیل اصلی وجود دارد که شما باید از این امکانات برای منفعت خود استفاده کنید. اولیل دلیل، قدرت
و رنک بسیار بالایی این سایت ها است. و دوم دلیل، مخاطبان بسیار عظیم آن ها است، و مخاطبان
در آن جا به دنبال اطلاعاتی هستند که شما و افرادی مانند شما در حال تولید آن هستند.
خوب اگر شما نخواهید محتوا و تخصص خود را در این پلتفرم ها و سایت ها قرار دهید مطمئن باشید
که یک فرد دیگر از این فرصت و امکانات استفاده می کند و به جای شما این کار را انجام می دهد.

شما می توانید اسلاید های خود را در سایت معتبر و رنک بالایی مانند SlideShare قرار بدید.
یا ویدیو های خود را در سایت مانند آپارات و یوتیوب قرار بدید. ولی نکته ای که باید به خاطر داشته باشید
این است که چند ماه قبل از آپلود این فایل ها به یوتیوب یا آپارات، در ابتدا سعی کنید که ویدیو ها را در سایت
و هاست خود آپلود کنید، چون در صورتی که شما این ویدیو ها و یا فایل را در سایت های
غیر از سایت خود آپلود کنید رنک فایل شما به یوتیوب، آپارات و غیره تعلق می گیرد.

پلتفرم اینستاگرام بهترین گزینه برای عکس است، ولی بهتر است که عکس های شما
حاوی هیچ گونه متنی نباشند، به جای آن سعی کنید بصورت مرتب توضیحات مربوط
به هر عکس را در زیر خود عکس درج کنید. همچنین استفاده از قابلیت بسیار مهم هشتگ را نیز فراموش نکنید.

مختص شما:  اشتباهاتی که در انتخاب نام برند نباید انجام داد

همچنین، سایت های پرسش و پاسخ وجود دارند که شما می توانید از آن ها استفاده کنید
و مخاطبان این سایت ها را به سمت سایت خود بکشید. برای مثال ممکن است فردی سوالات
پیرامون دانشگاه و انتخاب دانشگاه پرسیده باشد و شما برای راهنمایی سایت خود را به ان شخص معرفی کنند.
به غیر از فردی که سایت را معرفی کردید، افراد دیگر نیز ان را مشاهده می کنند و وارد سایت شما می شوند.

بازسازی وب سایتقدم چهارم:‌ معیارهای ارجاع را اندازه بگیرید

تاثیر انتشار محتوا را در سایت های مختلف را اندازه گیری کنید. البته راه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد،
این ها برخی از معیارهای مورد علاقه ما هستند. شما تعداد بازدید از صفحه ها،
مدت زمان کاربر در سایت نرخ پرش* و البته میزان تبدیل** را دارید. پس شما
همه ی اطلاعات مفید را برای شروع کار های خود دارید. شما کجا را واجد شرایط می بینید؟ این ترافیک های موثر شما از کجا می ایند؟

*نرخ پرش:نرخ پرش میزانی است که کاربران به سایت شما وارد می شوند
و پس از بررسی یک صفحه به صفحات دیگر سایت شما نیز مراجعه می کنند.
هرچه نرخ پرش سایت شما کمتر باشد برای سایت شما بهتر است چون کاربران بیشتری در سایت شما می مانند.

**میزان تبدیل: میزان تبدیل به تعداد کاربران سایت گفته می شوند که هدف شما را از راه اندازی سایت برآورد کنند.
برای مثال ممکن است هدف سایت شما جمع اوری ایمیل کاربران باشد. در طی ماه ۱۰ هزار نفر وارد
سایت شما میشوند از این تعداد ۷۸۰ نفر ایمیل خود را ثبت می کنند، پس میزان تبدیل سایت شما ۷.۸٪ درصد است.

 

خلاصه مطالب

بازسازی وب سایت

قدم اول: صفحه های پر ترافیک سایت را پیدا کنید.

قدم دوم: ساده سازی و باز سازی

قدم سوم: انتشار بر روی پلتفرم های مشهور

قدم چهارم:‌ معیارهای ارجاع را اندازه بگیرید

کلیک کنید و رای بدهید
[Total: Average: ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *