اشتباهات سئو

اشتباهات سئو

سلام خیلی خوش امدید به سئو بلک در این مطلب قصد داریم راجب موضوع ها ی اشتباهات سئو 1. ساختار بهینه سازی نشده کلمه کلیدی ورایج‌ترین مشکلات مربوط به SEO تکنیکال و شدت آن‌هاصحبت کنیم تا انتها با سئو بلک همراه باشید.

بازاریابی محتوا طی دو دهه اخیر تکامل قابل توجهی داشته است
. همچنین با توجه به تغییرات همیشگی الگوریتم های گوگل و سیل عظیم اطلاعات اشتباهی که در حوزه بازاریابی اینترنتی وجود دارد، بدیهی است
که بسیاری از ما دچار اشتباهات اولیه در فرآیندهای سئو و استراتژی های بازاریابی محتوا شویم.

با هر بار بروزرسانی الگوریتم های جدید و تغییراتی که در موتورهای جستجو ایجاد می شود،
وسواس ما هم برای همگام شدن با SEO بیشتر می شود و ما مجبور می شویم
برای اینکه به مشکل نخوریم، تمرکز خود را به تغییرات جدید معطوف کنیم.

اغلب وب مسترها مهمترین اصول سئو را به خوبی می دانند
اما چرا نمی توانند از این اطلاعات و ابزار به درستی استفاده کنند؟
در ادامه به 5 اشتباهی که وب مسترها به سادگی در این زمینه مرتکب می شوند اشاره می کنیم.

اشتباهات سئو

اشتباهات سئو

1. ساختار بهینه سازی نشده کلمه کلیدی

با وجود افزایش جستجوی معنایی کاربران و همچنین افزایش تکنولوژی یادگیری ماشینی، همچنان تحقیق و پژوهش در مورد کلمه کلیدی باید بر دیگر موارد مقدم باشد.
تمام محتوای مطالب شما می بایست
به وسیله موضوعات و کلمات کلیدی به صورت شماتیک به اهداف کلی کسب و کار شما مرتبط باشند.

اگر محتوای ما موضوعات اصلی ما را پوشش دهد
اما کلمات کلیدی در آن ها وجود نداشته باشند،
چطور می توانیم بفهمیم که کاربران دقیقاً به دنبال چه چیزی هستند؟
بدون تحقیق و پژوهش در مورد کلمه کلیدی، چطور می توانید به صورت واقعی مخاطبان خود را پیدا کرده و متوجه شوید
محتوای خود را برای چه کسانی می نویسید؟

مختص شما:  تاثیر متا تگ Content Type در سئو

کلمات کلیدی در واقع به عنوان پلی بین اهداف کاربر و محتوای اطلاعاتی منتشر شده توسط شما ایفای نقش می کنند.
محتوایی که در آن ها کلمات کلیدی بهینه سازی شده است
به موقعیت صفحات وب برای کسب رتبه بهتر به صورت طبیعی (ارگانیک) در موتورهای جستجو کمک می کند
و جستجوهای هدفمند را تحت تأثیر قرار خواهد داد.
این موضوع به صورت مؤثری محتوای بلاگ شما را پیشتاز می سازد.

برای بلاگ هایی که روی وب سایت ها ایجاد می شوند، تمرکز اصلی می بایست روی عبارات و کلمات کلیدی بلند باشد. استفاده از کلماتی مثل چطور، کجا، چرا و … در عبارات سؤالی مثال های رایجی از این قبیل هستند.

استفاده از عباراتی که بیشتر مورد توجه اکثریت قشر کاربران قرار می گیرد مثل کلماتی همچون “آموزش” ، “نحوه استفاده از” و موارد مشابه از دیگر ایده های انتخاب کلمات کلیدی هستند که بسیاری از وب مسترها به آن ها توجه کافی ندارند.

اشتباهات سئو

اشتباهات رایج سئو

فکر کنید که سئو تکنیکال اسکلت یا ساختار وب‌سایت شماست. هر چیزی که بر روی این ساختار رشد می‌کند با روشی که شکل می‌گیرند تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. ولی وقتی نوبت سئو تکنیکال می‌رسد اغلب تعین اینکه شما باید از کجا کار با آن را شروع کنید و ابتدا باید کدام اشتباهات سئو را موردنظر قرار بدهید، دشوار است؛ بنابراین SEMrush تحقیقاتی را در مورد رایج‌ترین مشکلات و مضرات سئو انجام داده است که اثر منفی بر عملکرد وب‌سایت دارند.
برای این بررسی رایج‌ترین اشتباهات سئو داده‌های ۱۰۰۰۰۰ وب‌سایت و ۴۵۰ میلیون صفحه وب جمع‌آوری و سطح دقت برای هر موضوع معین شد. فاکتورهایی وجود دارد که کاربرپسند بودن وب‌سایت شما و بنابراین کارایی کلی آن را تعیین می‌کند.

مختص شما:  خطای 409

مهم این است که تمام مسائل شرح داده‌شده زیر را موردنظر قرار دهید تا بینش کاملی در مورد سلامت وب‌سایت خودتان کسب کنید. اطمینان حاصل کنید که خطاهایی که در مهم‌ترین صفحات وب‌سایت شما رخ می‌دهد را اولویت‌بندی کرده‌اید زیرا لازم است هر اشتباهی فوراً اصلاح شود. به همین دلیل ما به‌راحتی نمی‌توانیم به شما در رابطه با رایج‌ترین اشتباهات سئو اطلاعاتی بدهیم اما آن‌ها را به‌منظور نشان دادن اینکه چقدر عملکرد وب‌سایت شمارا تحت تأثیر قرار می‌دهند، فهرست می‌کنیم.

اشتباهات سئو

رایج‌ترین مشکلات مربوط به SEO تکنیکال و شدت آن‌ها

به‌طورکلی سه لایه وجود دارد که صاحب هر وب‌سایتی باید به‌منظور ارزیابی سلامت وب‌سایت خودش آن‌ها مورد ملاحظه قرار دهد:

  • قابلیت بررسی و ساختار سایت
  • SEO داخلی
  • SEO تکنیکال

۱# قابلیت بررسی و ساختار سایت

تلاش‌ها برای بهینه‌سازی تنها وقتی مؤثر هستند که موتورهای جستجو به صفحات وب شما دسترسی پیدا کنند. Googlebot باید کل وب‌سایت شمارا بررسی و شاخص بندی کند قبل از اینکه در SERPs ظاهر شود؛ بنابراین هر خطایی در این زمان به‌سادگی تمام تلاش‌های بهینه‌سازی شمارا نابود می‌کد

اشتباهات سئو

سئو کردن سایت پس از طراحی و راه اندازی سایت
استفاده از مقالات تکراری
انتشار مقالات با تعداد کمتر از ۲۰۰ تا ۲۵۰ کلمه
تولید مقالات با محتوای نامناسب (البته مقاله با محتوای نامناسب می تواند موارد زیادی را شامل شود)
عدم همخوانی عنوان مقاله و محتوای مطلب
عدم استفاده از سرتیتر یا همان h (توجه کنید که استفاده از سرتیتر باید متناسب با سایت و مطلب باشد)
استفاده از h ها به میزان نامناسب (استفاده با تعداد کم ، تعداد زیاد و یا اینکه یک پاراگراف را به صورت کامل h کردن)
استفاده از h نامرتبط – آموزش استفاده از هدینگ را در سایت ملاحظه نمایید.
تگ زدن های کم و یا زیاد

مختص شما:  چگونه يک سايت زيبا طراحي کنيم

در ابن پست مطالب زیر را بیان کردیم:

  • اشتباهات سئو
  • رایج‌ترین مشکلات مربوط به SEO تکنیکال و شدت آن‌ها

سپاس از این که وقت گذاشتین و با ما همراه بودید تا اخر این مطلب لطفا از بیقه پست ها هم دیدن فرمایید:

کلیک کنید و رای بدهید
[Total: Average: ]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نرم افزار های لینک سازی x بخوانید...