متا تگ Copyright

در ای بخش میخواهیم در مورد متا تگ های بد یا متا تگ هایی که کاربرد زیادی ندارند و کمتر مورد استفاده قرار میگیریند صحبت کنیم
در این پست میخواهیم درباره ی  متا تگ Copyright صحبت کنیم
امیدواریم توانسته باشیم مطالب خوبی در اختیار شما گذاشیته باشیم

با سئو بلک همراه باشید

در اغلب وب سایت ها کپی رایت آن در فوتر قرار گرفته و دلیلی برای اشاره مجدد به آن در متا تگ ها وجود ندارد.

اگر به فوتر وبسایت‌تان نگاه کنید نشانه‌ی کپی رایت را می‌بینید. پس چه لزومی به استفاده‌ی دوباره از آن است؟

 

معمولا برای سایت هایی با محتویات خاص مانند سایت های علمی فرهنگی ارائه دهنده مقالات در سطح جهانی ، مورد استفاده قرار میگیرد ، در این نوع متاتگ تاریخ و نوع کپی رایت سایت به نمایش گذاشته می شود.

<meta name=”copyright” content=”©۲۰۱۷ Touraj Aminfar ” />

به مطالب زیر هم توجه کنید:

متا تگ Copyright

مقدار copyright در خاصیت name درون تگ meta

با نوشتن مقدار copyright در مقابل ویژگی name ما می‌توانیم مطالب مربوط به قوانین کپی رایت صفحه‌ی وب را جهت فهماندن به موتور جستجو بنویسیم.

البته این قوانین در مقابل ویژگی content وارد می‌شود.

در ضمن در صورت تمایل به استفاده از این مقدار ، می‌توانید  از آن در تمام صفحات وبسایتتان بهره ببرید.

و اشتباه است که شما فقط از این مقدار در صفحه اصلی وبسایتتان استفاده کنید.

 

کلیک کنید و رای بدهید
[Total: Average: ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متا تگ هایی با کاربرد کم در سئو x بخوانید...