متا تگ هایی با کاربرد کم در سئو

متا تگ هایی با کاربرد کم در سئو

متا تگ هایی با کاربرد کم در سئو

در ای بخش میخواهیم در مورد متا تگ هایی با کاربرد کم در سئو   صحبت کنیم
امیدواریم توانسته باشیم مطالب خوبی در اختیار شما گذاشیته باشیم

با سئو بلک همراه باشید

1. متا تگ keywords

این متا تگ تنها برای اینکه کلمات کلیدی اصلی خود را به رقبا اطلاع دهید به کار می رود
. در زمان های دور متا تگ کلمات کلیدی (Keywords) برای توصیف کلمات کلیدی هر صفحه به کار می رفت.

تگ کلمات کلیدی مدتی است که اهمیتی در رتبه‌بندی گوگل ندارد. اما در بعضی موارد مثل بهینه‌سازی موتور جست‌وجوی بینگ و یاهو به درد بخور است. به صورت کلی دیگر توصیه نمی‌شود برای این تگ وقت بگذارید چون عملا در گوگل تاثیر ندارد.

2. متا تگ های شبکه های اجتماعی

این گونه متا تگ ها برای کنترل نمایش یک صفحه در هنگام اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی به کار می روند
. متا تگ های open graph می توانند به هر صفحه ای از سایت اضافه شده و به توصیف مستقل محتوا برای شبکه های اجتماعی بپردازند.

این متاتگ‌ها برای این استفاده می‌شوند که شما به موتورهای جست‌وجو بگویید متن‌ها و عنوان‌های مطالب شما در شبکه‌های اجتماعی چگونه دیده شوند. این متا تگ‌ ها دیگر استفاده‌ای ندارند.

بیشتر بدانبد:

3. متا تگ Hreflang

اگر وب سایت شما از نوع چند زبانه می باشد، می توانید با استفاده از تگ hreflang به گوگل اطلاع دهید که کدام آدرس متعلق به کدام زبان است.

مختص شما:  متا تگ Hreflang

با استفاده از تگ گوگل می تواند صفحات متناسب با زبان هر کاربر را در نتایج جستجو به او نمایش دهد.
دو روش برای پیاده سازی hreflang وجود دارد: مستقیما در HTML صفحه یا استفاده از نقشه سایت.

متا تگ هایی با کاربرد کم در سئو

4. متا تگ author

تگ نویسنده یا rel=author، تا همین چند سال پیش توسط گوگل پشتیبانی میشد.
با استفاده از این تگ می توانستید نام و تصویر نویسنده مطلب را در کنار آن در نتایج جستجو نمایش دهید. اما گوگل در سال 2014 اعلام کرد که دیگر از این سیستم پشتیبانی نمی کند.

5. متا تگ Refresh

این متا تگ به رفرش صفحه در فاصله های زمان مشخصی شده و تا آنجا که ممکن است نبایست مورد استفاده قرار گیرد. شاید دلایل زیادی برای استفاده از این متا تگ داشته باشید، اما گوگل از طرفداران آن نیست.

6.متا تگ Geo

استفاده از این تگ فقط برای بینگ به کار شما می‌آید چون گوگل موقعیت مکانی شما را متوجه می‌شود. این متاتگ سه نوع دارد:

  • نام مکان
  • موقعیت جغرافیایی (طول و عرض جغرافیایی)
  • محله

امید وارم توانسته باشیم مطالبی خوبی ذر اختیاراتان گذاشته باشیم

کلیک کنید و رای بدهید
[Total: 0 Average: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *