لینکدین ویکی پدیا

لینکدین ویکی پدیا

لینکدین ویکی پدیا

سلام به سئو بلک خوش امدید . با هم در این مقاله درباره لینکدین ویکی پدیا میخوانیم .

آشنایی با شبکه اجتماعی لینکدین (LinkedIn)

لینکدین یک شبکهٔ اجتماعی براساس روابط تجاری‌ست. نسخهٔ اولیهٔ این شبکهٔ اجتماعی
در سال ۲۰۰۲ میلادی ساخته شد و در ماه مهٔ سال ۲۰۰۳ به‌صورت رسمی افتتاح گردید.
مدیرعامل کنونی لینکدین داندولف می‌باشد که در گذشته مدیر اجرایی یاهو بوده‌است.

لینکدین توسط رید هافمن، که از اعضای سابق پی پال و وبگاه سوشیال دات نت بوده، بنیان‌گذاری شد.
رید هافمن، پیشتر مدیرعامل لینکدین بوده، ولی هم‌اکنون عضو هیئت مدیرهٔ لینکدین است.
لینکدین در سرتاسر دنیا بیش از ۲۰ دفتر فعال دارد و دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا است.

لینکدین ویکی پدیا

لینکدین در دسامبر ۲۰۰۲ ایجاد شد و در مهٔ ۲۰۰۳ آغاز به کار کرد. تعداد بازدیدکنندگان این
شبکهٔ اجتماعی در سال ۲۰۰۶ از مرز ۲۰ میلیون نفر گذشت. براساس گزارش ارسالی توسط
بخش تحقیقات بازار لینکدین در ژوئن ۲۰۱۳ تعداد کاربران این شبکهٔ اجتماعی در بیش از ۲۰۰ کشور
جهان به مرز ۲۵۹ میلیون نفر رسید.

در سال ۲۰۱۸ میزان اشتراک گذاری محتوای ویدئویی در شبکه اجتماعی LinkedIn به سرعت افزایش یافته‌است. کاربران با استفاده از این روش ترافیک بیشتری را به سمت سایت خود جذب کرده‌اند.

در ژوئن سال ۲۰۱۹، لینکدین ۶۳۰ میلیون عضو ثبت نام شده از ۲۰۰ کشور جهان داشت.

زبان‌های انتشار لینکدین

این وبگاه به بیش از ۲۰ زبان زندهٔ دنیا در دسترس کاربران است؛ از جمله:
انگلیسی، فرانسوی، کره‌ای، ایتالیایی، پرتغالی، اسپانیایی، هلندی، سوئدی، دانمارکی، رومانیایی،
ترکی استانبولی، ژاپنی، چک، لهستانی، آلمانی، اندونزیایی، مالایی و تاگالوگ.

در دوم ژوئیهٔ ۲۰۱۳، وبگاه کوانت کست گزارش داد که بازدید از لینکدین به‌صورت ماهانه
به ۶۵٫۶ میلیون نفر و در سرتاسر دنیا به ۱۷۸٫۴ میلیون نفر رسید.

عضویت

در سال 2013 شبکه اجتماعی حرفه‌ای لینکداین بیش از 259 میلیون نفر کاربر در بیش از 200 کشور
و منطقه مختلف جهان به دست آورد. تعداد کاربران این شبکه اجتماعی با رقبایی مانند Viadeo
با 50 میلیون نفر کاربر و XING با 10 میلیون نفر کاربر قابل مقایسه نیست.
در هر ثانیه دو نفر به عضویت لینکداین در می‌آیند و به این شکل روند عضویت در این شبکه رشد ثانیه‌ای دارد.

مختص شما:  بک لینک غیر واقعی از نظر گوگل

هندوستان با داشتن 20 میلیون کاربر لینکد‌این،‌ به عنوان برترین کشور از نظر سرعت رشد تعداد کاربر
در سال 2013 شناخته شد.

لینکدین ویکی پدیا

بیشترین تعداد کاربران لینکد‌این به آمریکا اختصاص داشته و ساکنان این کشور 93 میلیون
نفر ار کاربران این شبکه را تشکیل داده‌اند.

پس از آمریکا هندوستان قرار داشته و پس از آن برزیل با 16 میلیون کاربر، بریتانیا با 14 میلیون کاربر،
کانادا با 9 میلیون کاربر، فرانسه با هفت میلیون کاربر، ایتالیا، اسپانیا، مکزیک و استرالیا هریک با 6 میلیون کاربر، هلند با پنج میلیون نفر و چین با چهار میلیون نفر کاربر به ترتیب بیشترین بخش از جمعیت کاربران
این شبکه اجتماعی حرفه‌ای را تشکیل داده‌اند.

خصوصیات لینکداین

یکی از اهداف شبکه لینکداین این است که به کاربرانش امکان دسترسی به لیستی از جزئیات تماس
با افرادی را که با آنها آشنایی داشته و در این شبکه با عنوان ارتباطات یا Connections شناخته می‌شوند
خواهد داد و کاربران می‌توانند از هرکسی دعوت کنند تا به این لیست افزوده شوند.

با این‌همه اگر فرد دعوت شده به جای پذیرش دعوت گزینه “او را نمی‌شناسم” یا “هرزنامه” را انتخاب کند،
از آن علیه کاربر دعوت‌کننده استفاده خواهد شد و درصورتی که کاربر تعداد زیادی از این نوع پاسخ‌ها دریافت کند،
با خطر محدود شدن یا بسته شدن حساب‌ کاربری مواجه خواهد شد.

بهترین راهکار ها در تقویت و بالاتر بردن کیفیت پروفایل “LinkedIn”

1 – نوشتن دقیق جزییات و مشخصات پروفایل 

پروفایل “LinkedIn” ،کاملا مانند یک روزمه کاریست که در آن شما اطلاعات تحصیلی خود را برای
نمایش به دیگران وارد می نمایید. همین طور اطلاعاتی از قبیل مهارت ها؛ تخصص های خود ؛
تجارب و سابقه کارتان ؛ شغل فعلی شما و یک عکس در جهت تکمیل پروفایل خود وارد می نمایید.
(این اطلاعات را در قسمت مشخصات خود دنبال کنید و ویرایش نمایید {editing your profile} )

مختص شما:  بررسی جایگاه کلمات کلیدی در گوگل

علاوه بر نکات بالا ، اضافه کردن یک هدلاین (تیتر) و یک خلاصه مشخصات کلی شما کمک زیادی
به حرفه ای شدن پروفایل شما می کند.

لینکدین ویکی پدیا

نوشتن یک تیتر مناسب (هدلاین) ؛ پروفایل شما را کاملا حرفه ای نشان می دهد.
در قسمت خلاصه ای از شرح حال شما ممکن است به نمایش عموم بیشتری درآید و افراد بیشتری آن را مشاهده کنند و البته این امکان هم هست که از نظر ها پنهان بماند.
به طور کلی، قسمت شرح حال یا خلاصه می تواند کمک بزرگی به شما کند و به نوعی مکمل CV شما شود
(your Curriculum Vitae) و به کارفرماها اجازه می دهد تا راحت تر روزمه شما را بازبینی کنند.

یک نکته بسیار مهم اهمیت استفاده از تگ ها و کلید واژه های کاربردی و کلیدیست که حتما باید
در خلاصه شرح حال و هد لاین شما و به طور کل در مشخصات کاربری شما رعایت شود.
تگ ها و کلیدواژه های شما می تواند از علایق شما تشکیل شود و یا از حرفه و تخصصتان نشات بگیرد و
آن ها را شامل شود.

تگ های کاربردی و کلید واژه ها به پروفایل “LinkedIn” شما کمک می کند تا در جستجو هایی که
در سایت LinkedIn می شود و در دیگر موتور جستجوها ؛ پروفایل “LinkedIn” شما از بقیه پروفایل ها
به اصطلاح بالاتر بیاید و در صفحات اولین قرار گیرد.

2 – به طور موقت فعالیت خود را خاموش کنید 

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که پروفایل “LinkedIn” خود را مدت طولانی است که راه اندازی کرده اید
و آن را به LinkedIn افراد دیگر متصل کرده اید ؛ با به روز رسانی “دیوار” ( wall ) و قسمت اعلامیه ها
شما هم بروز می شوید. از طرفی اگر شما برایتان اتفاق بیفتد که پروفایل “LinkedIn” خود را با
اطلاعات و جزییات قدیمی بروز رسانی کنید ؛

مختص شما:  خطای 505

مثلا شما از HR manager بیرون آمدید ولی سیستم و کانکشن های متصل به شما ، هنوز فکر میکندد که شما آن حرفه و شغل را دارید و از آن خارج نشده اید و حتی اینکه شما به تازگی آن شغل را پذیرفته اید !
با خاموش کردن پخش فعالیت های خود (activity broadcast temporarily) شما به حالت سکوت یا
سایلنت در می آیید و از این بعد با بروز رسانی پروفایل “LinkedIn” خود ؛ کسی خبر دار نخواهد شد.

لینکدین ویکی پدیا

برای انجام دادن این کار شما باید وارد “تنظیمات” (Settings) شوید ؛ سپس به قسمت ” Privacy Controls” رفته
و در آنجا شما باید قادر به دیدن ” Turn on/off your activity broadcasts” باشید ؛
با کلیک روی آن پنجره ای باز می شود که به شما این امکان را می دهد که این آپشن را لغو کنید
.پس از ذخیره کردن این تغییراتی که اعمال کردید ، دیگر، کاربران دیگر این توانایی را ندارند
که تغییرات پروفایل شما را مشاهده کنند.

3 – URL پروفایل خود را سفارشی کنید 

به طور پیش فرض درURL پروفایل “LinkedIn” یکسری حروف الفبای تصادفی شکل می گیرد ؛
اما شما می توانید به راحتی URL خود را سفارشی کنید . ابتدا وارد تنظیمات (Settings) شوید و
گزینه ” Edit Public Profile” را انتخاب کنید و در آخر هم ” Customize Your Public Profile URL” .

 

 

خلاصه مطلب 

لینکدین ویکی پدیا
آشنایی با شبکه اجتماعی لینکدین (LinkedIn)
خصوصیات لینکداین
بهترین راهکار ها در تقویت و بالاتر بردن کیفیت پروفایل “LinkedIn”

کلیک کنید و رای بدهید
[Total: Average: ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئو چیست x بخوانید...