تولید محتوای شاخص

تولید محتوای شاخص

در این مقاله به معرفی تولید محتوای شاخص تولید محتوای شاخص میپردازیم. در ادامه به شما اطلاعاتی از قبیل ویژگی های محتوای شاخص، هدف این نوع محتواها و تاثیر ان در سئو سایت.

با سئوبلک همراه باشید

محتوای شاخص چیست؟

محتوای شاخص (به انگلیسی cornerstone contentهسته اصلی وب سایت شما است. محتوای شاخص شامل بهترین و مهمترین مقالات در سایت شما است. به زبان ساده تر صفحات یا پستهایی که می خواهید در موتورهای جستجو بالاترین رتبه را داشته باشند محتوای شاخص گفته می شود.

تولید محتوای شاخص

ویژگی های مقالات شاخص

  • نسبتاً طولانی هستند.
  • حاوی اطلاعات مهم و آموزنده ای هستند.
  • بینشی از پست های مختلف وبلاگ را با هم ترکیب می کنند.
  • همه چیز را که درباره یک موضوع خاص و مهم است پوشش می دهند.

بیشتر بخوانید:

محتوای شاخص روی چه هدفی متمرکز است؟

تمرکز محتوای شاخص این است که به جای فروش محصولات، بهترین و کاملترین اطلاعات را در مورد یک موضوع خاص ارائه دهد. با این وجود، آنها باید تجارت شما را منعکس کنند. به عبارت دیگر با رسالت و هدف شما کاملاً همراه و هم سو باشند.

تولید محتوای شاخص

چرا مقالات شاخص برای سئو مهم هستند؟

از نظر زیر ساخت در تولید محتوای شاخص باید نقل کنیم که این محتوا نقش مهمی در هر استراتژی سئو دارد. رتبه بندی می تواند برای اصطلاحات جستجوی بسیار محبوب دشوار باشد، اما یک روش شاخص می تواند به شما در مقابله با این اصطلاحات جستجوی رقابتی کمک کند. اگر مقالات زیادی در مورد موضوعات مشابه می نویسید، باید به گوگل بگویید که مهمترین آنها کدام است. اگر این کار را نکنید، شانس خود را برای قرار گرفتن در رتبه های بالاتر نتایج موتور جستجو از دست می دهید. ساختار پیوند داخلی صحیح بین پست های شما به گوگل می گوید که کدام مقاله مهمترین است.

کلیک کنید و رای بدهید
[Total: 2 Average: 5]
مختص شما:  آموزش بازاریابی در فیسبوک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معرفی روش های تولید محتوا برای وب x بخوانید...