تاثیر ویدئو مارکتینگ

تاثیر ویدئو مارکتینگ

سلام به سئو بلک خوش آمدید. با هم در این مقاله با تاثیر ویدئو مارکتینگ آشنا میشویم.

تاثیر ویدئو مارکتینگ

چطور ویدئو در بازاریابی اینترنتی ما تاثیر می گذارد؟

یک ویدئو حرفه ای می تواند چشم مخاطبان را به خود جلب کند و در ذهن آنها تصویری آشنا از برند شما بسازد.

ویدئو می تواند به خوبی و حتی بهتر از آنچه که هستید شما را به تصویر بکشد و نمایش دهد.

ویدئو تا ۱۰ برابر بیشتر باعث جلب اعتماد بیننده می شود.

ویدئو با توجه به موسیقی و صدا در ذهن مخاطب ماندگارتر خواهد بود.

تاثیر ویدئو در سئو

امروزه ویدئو ها تاثیر بسزایی در سئو سایت دارند. شما با استفاده صحیح از ویدئوها می توانید ترافیک
بیشتری را به سمت وبسایت خود بکشید و این ترافیک بیشتر به معنی جایگاه بهتر در گوگل است.

شما با داشتن یک ویدئو از کار خود، می توانید آن را در بیش از ۲۰ سایت معروف اشتراک گذاری ویدئو،
در بیش از ۱۰ شبکه اجتماعی پر مخاطب و در وب سایت اصلی خود نمایش دهید و منتظر سیل عظیمی از مخاطبان باشید!

تاثیر ویدئو در بازاریابی اینترنتی

  • ویدئو دارای جذابیت بصری برای بینندگان است.
  • پتانسیل رشد و ارتقای یک برند را بالا می برد.
  • هویت یک برند را ارتقا می بخشد.
  • نسبت به سایر تبلیغات قابل دسترس تر است.
  • یکی از هدفمندترین تبلیغات است.
  • برای شما افزایش بازدید و ترافیک به همراه خواهد آورد.
  • بالاترین تاثیر را در بین تبلیغات اینترنتی دارد.
    تاثیر ویدئو مارکتینگ

    • بهینه‌سازی موبایل

    امروزه بهینه‌سازی موبایل تمرکز اصلی دنیای وب است. تنها طی چند سال، موبایل‌ها از نمای دسکتاپ فراتر رفته
    و همچنان در حال رشد هستند. بدون شک، آنها روز به روز به بخش ضروری و مهمی از زندگی ما تبدیل می‌شوند.
    با توجه به تحقیقات انجام شده در آوریل 2018، ترافیک اینترنت از طریق اینترنت همراه 51٪ از کل ترافیک آنلاین بوده است.
    همچنین 90٪ از مصرف کنندگان ترجیح می‌دهند فیلم‌های خود را در موبایل‌های شخصی‌شان تماشا کنند.
    تماشای فیلم به جای خواندن متن در صفحه نمایش‌های کوچک آسان است.

    • Metadata

    با همان روش قدیمی می‌توانید با درج عنوان، توضیحات متا و برچسب‌های متا، صفحه وب سایت خود را بهینه کنید.
    مطمئن شوید که اطلاعات متن فوق را در ویدیویی‌ها مطرح کرده‎‌اید. موتورهای جستجو برای یافتن ویدیوی شما
    از اطلاعات فوق استفاده می‌کنند و نتایج فیلم را رتبه‌بندی می‌نمایند. Metadata باید کلمات کلیدی را در عنوان
    یا توضیحات درج کند، زیرا موتور جستجو به تجزیه و تحلیل آن خواهد پرداخت. Metadata در اصل مشخصه توصیف
    محصول یا خدمات شماست. روند استفاده از Metadata  ساده و آسان است و حتی زمان بسیار کمی را می طلبد.

    • نقشه ویدئویی تهیه کنید

    اگر محتوای وب‌سایت زیادی را برای وب سایت خود ایجاد و منتشر می‌کنید، برای به دست آوردن رتبه با مشکل روبرو خواهید شد
    از همین‌رو وجود یک نقشه ویدئویی می‌تواند به شما کمک کرده تا بتوانید بار آن را کاهش دهید. نقشه سایت ویدیویی
    یک فایل متنی است که اطلاعات مهمی در مورد محتوای ویدیوی شما دارد. وقتی یک نقشه سایت به Google ارسال می‌کنید،
    به موتورهای جستجو اطلاع می‌دهید که یک ویدئو با عنوان، موضوع، زمان اجرا و در مورد مخاطبی که می خواهید هدف بگیرید در اختیار دارید.

    این اطلاعات برای نمایه شدن ویدیوی شما توسط موتورهای جستجو نقش اساسی دارد.

    تاثیر ویدئو مارکتینگ

    ۸ دلیل که شما باید از ویدیو مارکتینگ در بازاریابی خود استفاده کنید

    ۱. ویدیو باعث افزایش نرخ تبدیل و فروش میشود

    اول از همه ویدیو مارکتینگ می‌تواند برای شما واقعا پول‌ساز باشد. آمار نشان می‌دهد حتی بدون در نظر گرفتن
    اینکه ویدیو شما مربوط به کدام مرحله از  قیف فروش است با داشتن ویدیو در صفحه فرود خود نرخ تبدیل شما ۸۰% افزایش خواهد داشت.

    همچنین ویدیو می‌تواند مستقیم مخاطب شما رو به مشتری تبدیل کند. تحقیقات نشان می‌دهد
    ۷۴% از مخاطبانی که ویدیوی معرف یک محصول یا خدمت را مشاهده کردند آن را خریده‌اند.

    پس بهتر است هرچه سریع‌تر ویدیوی معرف محصول یا خدمتتان را بسازید.

    اگر به این قضیه فکر کنید متوجه می‌شوید آن‌قدرها هم موضوع عجیبی نیست زیرا مغز انسان
    غالباً درگیر حس بینایی است و اکثر اطلاعاتی که به مغز منتقل می‌شود از طریق چشم است.

    پس اگر متوجه شدید عکس‌ها چقدر می‌توانند مغز مخاطب شما رو درگیر کنند فکر کنید
    که تصاویر متحرک چه میزان تأثیر گذار هستند.

    ۲. ویدیو، بازگشت سرمایه عالی دارد

    یکی دیگر از آمارهای هیجان انگیز نشان می‌دهد ۸۳% از کسب و کارهایی که از ویدیو مارکتینگ استفاده می‌کنند
    برگشت سرمایه بالاتری دارند. گرچه ویدیو ارزان‌ترین و ساده‌ترین راه نیست و زمان بیشتری می‌گیرد.
    از آن طرف امروزه ابزارهای تدوین فیلم در دسترس تر هستند و حتی روی موبایلتان می‌توانید ویدیو خود را ضبط و تدوین کنید.

    نکته مهم دیگری که باید ذکر کرد این است که احتیاجی نیست ویدیو شما کامل باشد،
    امروزه محتوا حرف اول را در جذب مخاطب و مشتری می‌زند. تجربه و تحقیقات نشان می‌دهد

    که بیننده جذب ویدیوهایی می‌شود که محصول یا خدمت خودتون رو به خوبی در آن توضیح داده باشید،

    پس در نتیجه کیفیت و تکنیک ساخت اولویت اول ویدیو نیستند.

    بنابراین می‌تونیم بگیم ویدیو مثل پیتزا است هرچقدر هم بد باشه، بازم خوبه.

    ۳. با ویدیو اعتماد می‌سازید

    اعتماد، پایه و اساس نرخ تبدیل و فروش است.جلب اعتماد به خودی خود می‌تواند یکی از اهداف اصلی شما باشد،

    تمام مفهوم بازاریابی محتوا ایجاد اعتماد و روابط بلند مدت است. با دادن چیزی بیشتر از محصول یا خدمتتان
    به مشتری و برداشتن تمرکز ازینکه صرفاً محصول یا خدمتتان را بفروشید شما می‌توانید

    در دل مخاطب خود نفوذ کرده و اعتماد سازی کنید.

    بقول مارک شفر مدیر اجرایی شرکت بازاریابی شفر:

    “عصر جدید وابسته به نوع احتراق و سوخت است. نه فقط محتوا بلکه اعتماد،

    نه فقط ترافیک سایت بلکه گلچینی از مردم که از محتوای شما حمایت می‌کنند
    و آن را منتشر می‌کنند، می‌توانند چرخ کسب و کار شما را بچرخانند”

    ویدیو همه این کارها را انجام می‌دهد، در محتوای ویدیویی احتمال اینکه احساسات مخاطب را درگیر کنید بسیار بالا است.

    وقتی ما از گلچینی از مردم صحبت می‌کنیم به عنوان مثال منظور ولاگر ها و اینفلوئنسر ها هستند

    که امروزه از قدرتمندترین عناصر فضای مجازی حساب می‌آیند. پس اگر شما می‌خواهید

    به‌صورت جدی بازاریابی محتوا را شروع کنید تمرکز خود را بر ویدیو بگذارید.

    ویدیوهای تبلیغاتی می‌توانند گزینه مناسبی برای ایجاد اعتماد باشند، بعضی از مصرف کنندگان

    هنوز هم با شک و تردید خرید اینترنتی خود را انجام می‌دهند، اما اگر شما برای محصول یا خدمت

    خود ویدیو تأثیر گذار بسازید می‌توانید همان مخاطب‌های شکاک را به مشتری تبدیل کنید.

    بر همین اساس هم آمار نشان می‌دهد ۵۷%  از مخاطبانی که ویدیوی تبلیغاتی از محصول

    یا خدمتی را مشاهده می‌کنند آن را خریداری خواهند کرد.

    ۴. گوگل عاشق ویدیو است

    وجود ویدیو در سایتتون باعث می‌شود که بینندگان زمان بیشتری در سایت بمانند. از آن طرف هرچه در سایتتون بیشتر بمانند
    اعتماد بیشتری خواهند کرد و موتورهای جست و جو به این نتیجه می‌رسند که سایت شما محتوای خوبی را ارائه می‌دهد.
    به گفته سایت Moovly با داشتن ویدیو در سایت احتمال اینکه در صفحه اول سرچ گوگل باشید ۵۳ برابر خواهد شد.

    ۵. کاربران موبایل به دنبال ویدیو

    امروزه موبایل و ویدیو دست به دست هم دادند ۹۰% از مصرف کنندگان، ویدیو را روی گوشی خود می‌بینند،
    از سال ۲۰۱۳ تا به الان ویدیوهای موبایلی ۲۳۳ درصد افزایش داشته. به گفته سایت یوتیوب

    هر ساله کاربران موبایلی ۱۰۰% افزایش پیدا می‌کند.

    از آنجایی که بیننده‌های ویدیو روز به روز افزایش می‌یابند و از آن طرف دارندگان گوشی‌های هوشمند
    بیشتر می‌شوند، می‌توان نتیجه گرفت مخاطبان شما هر روز بیشتر از قبل خواهند شد.

    همچنین گوگل هم اظهار دارد که کاربران گوشی‌های هوشمند، ۲ برابر نسبت به تلویزیون
    و ۱٫۴ برابر نسبت به کامپیوتر ترجیح می‌دهند ویدیو را روی گوشی خود تماشا کنند،
    این امر موجب می‌شود حس نزدیک‌تری به برند و شخصی که ویدیو آن را تماشا می‌کند داشته باشد.

    رشد ویدیوهای موبایلی به این معناست که برندها و اشخاص باید نسبت

    که تجربه‌های مخاطب با گوشی‌های هوشمندشان حساس باشند.

    ۶. ویدیو مارکتینگ همه چیز را توضیح میدهد

     

    آیا شما در حال عرضه کردن محصول یا خدمت جدید هستید؟ ویدیویی بسازید که نشان دهد

    محصول یا خدمتتان چگونه کار می‌کند ۹۸%  از کاربران می‌گویند برای درک بهتر محصول یا
    خدمت ویدیوی معرف آن را تماشا می‌کنند. به خاطر همین موضوع ۴۵% از کسب و کارهایی

    که از ویدیو مارکتینگ استفاده می‌کنند در صفحه اصلی سایتشان ویدیو معرف دارند و تحقیقات نشان می‌دهد

    با داشتن ویدیوی معرف در صفحه اصلی تأثیر گذاری سایت ۸۳% افزایش خواهد داشت.

    آیا در تلاشید تا مفهوم پیچیده‌تری بگید؟ از تصاویر متحرک یا انیمیشن استفاده کنید.

    انیمیشن‌ها مفاهیمی رو می‌توانند منتقل کنند که نوشته‌ها یا ویدیوهای زنده نمی‌توانند.
    در ضمن دیگر ساخت ویدیوهایی که یک نفر می‌نشیند و حرف می‌زند تا محصول را معرفی کند
    دیگر جای خاصی را در استراتژی‌های  جدید ندارد. ویدیوهای انیمیشنی ترکیب کاملی از چیزهای سرگرم کننده،
    نوستالژی و ساده هستند که همگی کار می‌کنند.

    مطمئن باشید فرایندی را پیش می‌برید که کارش را به درستی انجام می‌دهد. به ۲۰ نکته‌ای
    که باید در مرحله پیش تولید در نظر داشته باشید توجه کنید تا هر چه بهتر فرایند تولید
    و ساخت استراتژی‌های ویدیو مارکتینگ را درک کنید.

    تاثیر ویدئو مارکتینگ

    ۷. حتی تنبل‌ترین‌ها هم با ویدیو درگیر میشوند

     

    ویدیو یکی از بهترین روش‌های یادگیری است، از آن طرف استفاده از آن بسیار راحت است.

    مشغله‌های زندگی امروز به قدری زیاد شده که کمتر کسی حاضر است متن توضیحات محصول را بخواند
    یا نسبت به خدمت شما مطالعه کامل داشته باشد. مشتریان مدرن ترجیح می‌دهند کارکرد محصول یا
    خدمت شما را ببینند. بنابراین می‌توان گفت داشتن محتوای ویدیویی در بازاریابی محتوا امروزه جایگاه مهمی را پیدا کرده.

    ویدیو مارکتینگ می‌تواند بر روی مخاطبان گسترده‌تری نسبت به سایر استراتژی‌ها تأثیر گذار باشد، حتی افراد تنبل.

    ۸. ویدیو، مردم را تشویق میکند تا آن را منتشر کنند

    در هشتمین سالانه گزارش صنعت بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، مایکل استلزنر اظهار داشت در سال ۲۰۱۵،
    ۶۰%  از بازاریاب‌های رسانه‌های اجتماعی از محتوای ویدیویی استفاده می‌کرده‌اند که این آمار در سال ۲۰۱۶

    به ۷۳% رسیده است و مطمئناً این آمار هرساله بیشتر شده و خواهد شد.

    شبکه‌های اجتماعی امروزه به‌واسطه قابلیت‌ها و ابزارهایی  که دارند مردم را تشویق می‌کنند که محتواهای مختلف

    را اشتراک بگذارند. به‌عنوان مثال اینستاگرام از فرمت ویدیوهای ۶۰ ثانیه‌ای، استوری، IGTV و پخش زنده استفاده می‌کند.

    با این حال بازاریاب‌ها نباید فراموش کنند که مردم در رسانه‌های اجتماعی احساسات را منتشر می‌کنند نه حقیقت را.

    ۷۶% از کاربران ادعا می‌کنند در صورتی که یک محتوا سرگرم کننده باشد آن را با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند.

    پس برای اینکه مخاطب را تشویق کنید تا محتوای شما را منتشر کند آن را بامزه ، سرگرم کننده و احساسی بسازید،

    درسته برافروختن احساسات برای شما بازگشت سرمایه نیست اما باعث می‌شود تا بیننده را به سایت خود هدایت کنید.

    خلاصه مطالب

    چطور ویدئو در بازاریابی اینترنتی ما تاثیر می گذارد؟

    تاثیر ویدئو در سئو

    تاثیر ویدئو در بازاریابی اینترنتی

    ۸ دلیل که شما باید از ویدیو مارکتینگ در بازاریابی خود استفاده کنید

کلیک کنید و رای بدهید
[Total: Average: ]
مختص شما:  هشتگ در توییتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاهش رتبه الکسا rankirani x بخوانید...