تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو

سلام به سئو بلک خوش آمدید . با هم در این مقاله درباره تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو میخوانیم .

رپورتاژ آگهی و تاثیر آن بر سئو

شاید بارها این نام را در برنامه های تلویزیون شنیده باشید و برای سوال باشد رپورتاژ به چه معناست ؟
این کلمه ریشه ای فرانسوی دارد و به معنای انتقال اخبار با استفاده از مدیا یا تصاویر و ویدئو می باشد
اما رپورتاژ آگهی با اخبار متفاوت می باشد . همانطور که از نامش پیداست رپورتاژ جنبه تبلیغات دارد

و قصد آن معرفی محصول و خدمات با استفاده از آگهی به وسیله تصاویر و ویدئو است .
بدین ترتیب شما می توانید با تهیه یک رپورتاژ آگهی و قرار دادن در یک سایت ، کسب و کار خود را تبلیغ کنید
و همچنین بازدید کننده سایت خود را افزایش دهید . اینگونه رپورتاژ آگهی باعث تاثیر بر سئو می شود.

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو

هر چه اعتبار آن سایت که تبلیغ شما در آن قرار می گیرد بیشتر باشد بر اعتبار شما می افزاید و
گوگل این امر را به خوبی درک می کند و تاثیر آن را بر سئو سایت می گذارد .
نکته مهم و قابل تامل این می باشد که رپورتاژ آگهی بر سئو سایت تاثیر مثبت نخواهد گذاشت .
اما این مطب شما را نا امید نکند زیرا تاثیر غیر مستقیم آن بسیار بیشتر می باشد .

وقتی رپورتاژ شما در سایت های خبری قرار می گیرد لینک ما nofollow می باشد و با کلیک کاربران اعتباری
به سایت شما نخواهد افزود اما سایت و کسب و کار شما به هر حال به کاربران معرفی می شود .
البته امکان دارد رپورتاژ آگهی شما در سایت های مرتبط قرار بگیرد که در این صورت تاثیر گذار خواهد بود.

مختص شما:  بررسی خطای 502 Bad Gateway در وردپرس و روش‌های رفع آن

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو

تاثیر رپرتاژ آگهی بر سئو و دیدگاه گوگل درباره آن

استفاده از خدمات رپرتاژ آگهی، یکی از راه هایی است که می تواند به آسانی رتبه سایت شما را افزایش دهد.
رپرتاژ آگهی به معنای انتشار یک مقاله خبری با لینک های فالو در سایت های معتبر خبری است.
شاید مهم ترین دلیلی که سایت ها از خدمات رپرتاژ آگهی استفاده می کنند این است که از سایت های معتبر
به صورت دائمی بک لینک های قوی بگیرند. در ادامه این مقاله قصد داریم به بحث چگونگی
تاثیر استفاده از خدمات رپرتاژ آگهی بپردازیم. با ما تا انتها همراه باشید.

رپرتاژ آگهی چگونه بر سئو تاثیر می گذارد؟

یکی از فاکتور هایی که گوگل برای رتبه بندی سایت ها آن را مد نظر قرار می دهد،
تعداد و کیفیت بک لینک هایی است که شما از سایت های دیگر دریافت می کنید.
بک لینک، در واقع لینک هایی است که شما از سایت های دیگر دریافت می کنید و
مخاطبان از آن طریق از آن سایت مستقیما وارد سایت شما می شوند.
این موضوع در واقع به معنی تایید سایت شما توسط آن سایت است.

زمانی که این امر انجام می گیرد، اعتبار سایت شما در نزد گوگل بالا می رود، ضمن این
که اگر شما از سایت های خوب بک لینک نگیرید، می تواند روی اعتبار و رتبه شما تاثیر منفی بگذارد.
در واقع بک لینک های قوی باعث ارتقای رتبه سایت و بک لینک های ضعیف باعث تاثیر منفی روی آن خواهد شد.
این موضوع اهمیت استفاده از خدمات رپرتاژ آگهی معتبر را نشان می دهد.

شما با انتشار رپرتاژ آگهی خبری در سایت های معتبر، 3 تا 5 لینک دائمی دریافت خواهید کرد.
بک لینک هایی که می توانند رتبه و اعتبار شما را در نزد گوگل بالا خواهند برد.

مختص شما:  بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو

چرا بک لینک های رپرتاژ آگهی فوق العاده هستند؟

شاید بتوان گفت اولین دلیل این که بک لینک های رپرتاژ آگهی فوق العاده هستند،
جایگاه این بک لینک هاست. جایگاه بک لینک اهمیت زیادی دارد و در واقع بک لینک هایی که از داخل یک
مقاله و در قالب پیشنهاد به سایت شما داده می شوند بهتر از بک لینک هایی می باشند که در
فوتر، هدر و جایگاه های تبلیغاتی سایت ها هستند. گوگل نیز به این بک لینک ها اهمیت و اعتبار بیشتری خواهد داد.

دومین علت اعتبار بالای بک لینک رپرتاژ آگهی این است که شما از سایت های معتبر خبری بک لینک می گیرید.
میزان اعتبار و رتبه سایتی که به شما لینک می دهد با میزان اعتباری که گوگل برای بک لینک شما قائل می شود ارتباط مستقیم دارد.

سومین علتی که باعث می شود استفاده از خدمات رپرتاژ آگهی کاری درست و به صرفه باشد،
دائمی بودن بک لینک های رپرتاژ آگهی است. بک لینک هایی که شما از رپرتاژ آگهی دریافت می کنید دائمی است،
اگرچه جایگاه ریپورتاژ آگهی شما بعد از مدتی تغییر خواهد کرد اما مقاله تان تا زمانی که خودتان نخواهید
از روی سایت حذف نخواهد شد. بنابراین اگر به دنبال گرفتن بک لینک های دائمی هستید، بهتر است به سراغ خدمات رپرتاژ آگهی بروید.

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو

دیدگاه گوگل درباره بک لینک های پولی

گوگل برای این که یک رقابت سالم میان سایت ها ایجاد کند، با بک لینک های پولی مخالف است،
با این کار گوگل باعث می شود کسانی که لیاقت رتبه بهتر را دارند در آن حضور داشته باشند.
بنابراین اگر اینطور به مسئله نگاه کنیم، گوگل با لینک سازی از طریق رپرتاژ آگهی هم مخالف است
اما این همه ماجرا نیست. گوگل اکثرا نمی تواند تشخیص دهد که کدام بک لینک طبیعی و کدام یک مصنوعی است.

مختص شما:  پاپ آپ چیست

این یعنی که گوگل توان تفکیک یک رپرتاژ از یک مقاله را دارد. حتی پیش آمده است که گوگل یکی از بزرگ ترین
سایت هایی که از خدمات رپرتاژ آگهی استفاده می کرد را جریمه کند تا برای دیگر سایت ها درس عبرت شود.

 

ویژگی سایت های مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو

سایتی که برای درج رپورتاژ آگهی انتخاب می شود باید از هر جهت مناسب باشد تا هم هزینه اضافه نپردازید
و هم اعتبار سایتتان را از بین نبرید. هدف رپورتاژ آگهی گرفتن بک لینک است. به همین علت
سایت مبدا اهمیت زیادی دارد. برای انتخاب سایت مبدا به لینک دهنده در رپورتاژ، خصوصیات زیر را در نظر بگیرد.
در نظر گرفتن این موارد در هنگام گرفتن رپرتاژ آگهی تا حد زیادی باعث جلوگیری از پنالتی شدن سایت در گوگل می شود.

1. اسپم نبودن سایت
2. محلی بودن سایت
3. داشتن آتوریتی بالا
4. داشتن بازدید بالا
5. ارتباط وبسایت با سایت شما

خلاصه مطلب

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو
رپورتاژ آگهی و تاثیر آن بر سئو
تاثیر رپرتاژ آگهی بر سئو و دیدگاه گوگل درباره آن
رپرتاژ آگهی چگونه بر سئو تاثیر می گذارد؟
چرا بک لینک های رپرتاژ آگهی فوق العاده هستند؟
دیدگاه گوگل درباره بک لینک های پولی

کلیک کنید و رای بدهید
[Total: Average: ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

pbn x بخوانید...